Advertenties


prijzen tuning reeel??

Gestart door rik, 14 december 2004, 13:59:30

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

rik

Beste megane rijders,

Ik heb een prijsopgaaf gedaan voor verschillende onderdelen bij een van de clubsponsoren. Voor de elia meran sideskirts moest ik 225 euro betalen en voor de elia meran frontlip 125 euro.
Ikzelf vind dit, vergeleken met opgevraagde prijzen van andere bedrijven, niet erg veel geld. Ik vraag me dan ook af of dit wel de echte zijn, en niet namaak, die volgens een aantal clubleden helemaal niet goed passen.  ???
Ik vraag daarom naar jullie meningen en misschien een aantal richtprijzen wat jullie eraan gespendeerd hebben. Dit mag ook via pm.
Even voor de verduidelijking; ik wil niet suggereren dat ze namaak spullen verkopen, maar de prijs viel me gewoon heel erg mee. ;)
Alvast bedankt

Michel Cijs

dit is denk ik wel de imitatie set en dus niet aan te raden

Ferdi

jep ik betaalde voor de elia meran skirts rond de 450 euro's  ;)

Michel Veltman

bij PM Automotive (clubsponsor) 370?
goedkoper heb ik ze iig niet kunnen vinden...(voor de originelen dan)
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

EyesOnly

Ik zou zeggen laat ze zwart op wit zetten dat het originele elia spullen zijn en bestellen die handel ;)
Maar alleen als ze kunnen garanderen dat het echt is, en dat kan ik me voor die prijzen totaal niet voorstellen..

rik

Dit was dus bij Veban Evolutionparts. Ik weet niet of iemand zijn skirts daar vandaan heeft? Ik vond het iig ook al weinig, omdat ze meestal rond de 400 euro liggen. ???

rik

@ Michel Veltman, jij had in eerste instantie toch ook van die imitatie skirts? Waar had jij ze vandaan gehaald?

Michel Veltman

Citaat van: rik op 14 december 2004, 19:24:24
@ Michel Veltman, jij had in eerste instantie toch ook van die imitatie skirts? Waar had jij ze vandaan gehaald?
yep samen met nog paar clubleden hadden we van die imitatie skirts besteld bij tuning-world
resultaat mag bekend zijn......
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

rik

Resultaat is zeker bekend ;D
Maar betaalde jij ook rond die prijs?

Michel Veltman

rond de 120? was de prijs per set...
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

rik

Maar is er ook iemand die bij Veban Evolutionparts zijn Elia sideskirts of onderlip vandaan heeft??? ???En wat zijn jullie ervaringen hiermee?

rombartus

als ik het goed heb ,dan is veban een clubsponsor van ons........
dus mag je wel verwachten dat ze goede onderdelen leveren.
groetjes bart

ThE-BaKeR

Citaat van: Michel Veltman op 14 december 2004, 19:28:22
Citaat van: rik op 14 december 2004, 19:24:24
@ Michel Veltman, jij had in eerste instantie toch ook van die imitatie skirts? Waar had jij ze vandaan gehaald?
resultaat mag bekend zijn......
Bij mij onbekend.  ???

Michel Veltman

heel simpel >

*was polyester (of iets wat erop lijkt)
* slecht afgewerkt
* te kort
* vorm niet passend zonder rigoreuze aanpassingen
* Kortom Uitermate Teleurstellend of wel K-U-T ;D

niet te vergelijken met originele Elia's (originele Elia's wegen rond de 7kg!)
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

EyesOnly

Laten we het zacht uitdrukken...
Het was ROTZOOI, passen deed het totaal niet, om over de scheuren nog maar niet te spreken!

Sorry mensen maar tuning en goedkoop bestaat niet :)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev