Advertenties


Welk lippen passen? ben op zoek naar onderdelen

Gestart door Flipke, 13 december 2004, 21:54:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Flipke

hoi ik heb 4 maanden geleden een megane cabrio gekocht van 2000 en vraag me af welke lippen passen hier standaard onder ik heb iets gehoord van een seat lip, laguna lip ik ben ook op zoek naar een schroefkit en smoke achterlichten en en kat vervange voor een 1.6 16v als iemand iets heeft liggeen PM of mail maar

groetjezs flipke


ThE-BaKeR

En als je nou een Laguna lip onder je Megane Coupe van 96 wil?

Michel Cijs

beetje zagen en creatief met schroeven en popnagels en je hebt hem eronder  :D

Dennis Postma

Heb er zelf een laguna-lip onder zitten en hoefde de lip niet in te korten, heb de bumper gedemonteerd, op de kop gelegd en zo kun je er goed bij en past de lip precies  :D

ThE-BaKeR

Citaat van: Dennis Postma op 14 december 2004, 11:26:17
Heb er zelf een laguna-lip onder zitten en hoefde de lip niet in te korten, heb de bumper gedemonteerd, op de kop gelegd en zo kun je er goed bij en past de lip precies? :D
En die lippen van de Laguna zijn allemaal hetzelfde?

Dennis Postma

Nee, je hebt een dichte lip, dat is eigenlijk gewoon een lip zoals standaard van de coupe alleen ietsje groter, en je heb een lip met 2 grilletjes er in, deze zit alleen op RT uitvoering als ik het goed heb.  ::)

ThE-BaKeR

En qua afmetingen? Als je de standaard lip van een Megane Coupe vergelijkt met de lip van die Laguna met grilletjes?

Dennis Postma

Wat de lengte betreft, niet heel veel verschil, zoals ik eerder al zei, ik heb 'm niet hoeven inkorten, heb 'm er "compleet" onder gemonteerd, en in de hoogte is ie net een tikkie groter  :D

raouf

Ik heb nog een voorlip van een espace over . gr raouf

Reinier Goorden

Past de laguna lip (met grilletjes) ook onder de phase2??? En is deze te spuiten??

Reinier Goorden

Ok thanx Remco, dan zal ik eens op zoek gaan naar zo'n lip. Misschien morgen even in oud-bijerland bij die sloper kijken.
Is dat inkorten te doen eigenlijk?


peterachterop

#12
Zeg luitjes ik wil binnenkort mn voorbumper aanpassen en wil dan mn cupralip als een geheel aan de voorbumper zetten (zie bob ploegmaker).
Hoe kan ik dit het beste doen met plamuur of glasvezel?

Dennis Postma

Polyester plakken denk ik in combinatie met plamuren, lijkt mij de beste manier maar ik kan het mis hebben  ::)

Bob

Citaat van: peterachterop op  3 januari 2005, 14:51:01
Zeg luitjes ik wil binnenkort mn voorbumper aanpassen en wil dan mn cupralip als een geheel aan de voorbumper zetten (zie bob ploegmaker).
Hoe kan ik dit het beste doen met plamuur of glasvezel?

Hey Peter,

Volgens mij zit mijn lip gekit, geschroefd en daarna met plamuur. Sterkte  :D

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev