Advertenties


Achter bumper goed monteren

Gestart door Boy, 28 augustus 2006, 18:34:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Boy

ej, ff n vraagje

Ik heb een tijdje geleden een nieuwe bumper gemonteerd,
deze heb ik op 4 punten vast gezet : in het midden(waar de achterklep net overheen valt)
en aan de zijkanten bij de wielen.

nu ben ik er pas achtergekomen dat bij ongeveer 80 km/u de bumper al een beetje begint te wiebelen.
nu wil ik heb in het midden ook goed vastzetten om te voorkomen dat ik heb binnenkort een keer kwijtraak.  l-

heeft iemand een paar ideeén hoe ik hem in het midden(waar orgineel dat plastic 'blok' zit) vast kan zetten?

mischien een paar beugels lassen en die verlijmen aan de bumper? heb echt geen id  ;)

alvast bedankt  !-!

berry_p

je zou inderdaad een beugeltje kunnen maken, en die dan met polyester vast maken aan de bumper.

Boy

k ben nie echt een kei met poly, heb et nog nooit gebruikt. ;)

RaymondTroost

ajo gewoon proberen tis toch de binnekant maar.. zolang je maar alles goed opmeet.! die van mij zit op 6 punten vast.. de  achterbumper dan... voorbumper laat ik maar doen.. 8)

Rmc_Jelluh

voor een beugeltje te maken wat je niet ziet moet je gewoon de verpakking lezen van het poly materiaal en tis klaar... zie je toch niet als maar vast zit en laten drogen dan zit het vast ;)..


Boy

#5
Ik ben handiger met kit :D mschien een beetje hobbybob maar dan zit et wel vast lijkt me.
wat voor kit zou k dan moeten hebben? montagekit werk overal bij.

Johan-1988

he boy, als je het gepolyesterd wil hebben, kan ik het wel voor je doen..
ik heb voor de kadett ook het een en ander gepolyesterd, en voor de polo van me zus:D

roep maar als je hulp wil!!
mazzel, Johan

JvE

Ben zelf ook met nieuwe achterbumpert bezig en ga ook met polyester een ophangpunt maken.
De komt in het midden, net als bij de originele.
Ik maak de bumper met 9 schroeven vast; 2 onder de klep, 2 bij de spatlappen (L+R) en 4 in de wielkasten (L+R) de laatste is het bevestigingspunt onder de auto in het midden.

Daarnaast zet ik ook de originele "plastic bakken" over op mijn nieuwe bumper, voor de stevigheid. Het poly-en is echt een makkie, zeker voor een hobby-bob ;)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev