Advertenties


Uitlaat links + rechts

Gestart door Andy, 12 oktober 2005, 21:30:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Andy

Ik ben aan het orienteren op een uitlaat links + rechts.
Ronde eindstukken RVS. Rechte pijp vanaf de katalisator.

Nu heb ik aanbiedingen liggen van "laser" en van "devil".
Het geval wil dat de "devil" een stuk goedkoper is dan de "laser".

Heeft er iemand ervaring met een van de 2 merken uitlaten in een links + rechts uitvoering?
Laat dan een bericht achter op dit item.
Wat doen ze qua geluid, ik vind een iets zwaarder geluid wel mooi, maar het moet niet te gek worden.

Heeft er iemand nog een advies, iets waar ik goed rekening mee dien te houden als ik zo'n uitlaat aanschaf.
De bedoeling is om er gelijk een ander achterbumper bij op te laten zetten, dit zal er een van SK worden.

Ik ben benieuwd naar jullie reacties.


Andrew


coupe-monte-carlo

ik heb een dubbele van devil onder mijn coupeetje liggen
mijn mening.... ach ja leuk... maar qua geluid niet echt byzonder mooi...
wat met lange afstanden wel relaxed is natuurlijk, maar....
vind hem persoonlijk erg tegenvallen, ( met name het geluid dan)

Andy

Het geluid is dus wel wat zwaarder, maar niet extreem?
Dit vind ik persoonlijk toch wel fijn, want ik rij elke dag toch 100 km. Dus dan moet het geluid niet te gek worden, vind bij een dubbele uitlaat toch de "looks" heel belangrijk.
Merk je iets qua vermogenswinst?



coupe-monte-carlo

vermogenswinst... hmm geen idee
heb er ook een kat.vervanger en spaghettyspruitstuk opzitten + een vervangingsfiltertje
dit totaal geeft wel iets winst, maar of het van de uitlaat komt??? ik denk amper...
geluid bij stationair toerental is bijna hetzelfde als een standaard uitlaatje ...
op de snelweg, ach... tsjah.... wel heel iets meer, maar ook bijna niet noemenswaardig naar mijn mening...
als je intresse meer bj de look s liggen, is het op zich een mooi net uitlaatje...

mickeynox

Ik heb pas een laser l/r. En het geluid was lekker en niet al te hard. Maar nu ik een catvervanger heb kom er echt wel een brul geluidje uit.
Maar qua vermogen denk nie dat dat iets uitmaak. en ja de kosten verschillen best wel tussen verschillende bedrijven. Moet je echt ff goed uitzoeken..

Viper

Ik heb een zelf gemaakte l/r uitlaat.

rechte lijn vanaan m'n kat (tis een dti)

wel een mooi geluid uit kunne halen.

greetz Viper

Ferdi

ik heb er dus 1 van laser.. zonder middendemper en met katvervanger, lekker geluidje, lekker donker en niet te hard, ben er zeer tevreden mee ?:D qua vermogen zal het niet veel uitmaken denk ik, ik denk zelf bij een theorie.. van hoe meer bochten in een uitlaat.. ( van kat naar einddemper en van eindemper naar linkse en rechtse uitlaat, waar bij mij nog wel wat bochten inzitten) hoe meer weerstand van de lucht.. dus nog een klein beetje vermogensverlies zou ik dan denken.. maar ik kan verkeerd zitten... ?;D Ik heb het puur voor design gedaan, voor vermogen hoef je dat niet te doen... dan kun je beter een enkele sportuitlaat kopen denk ik... ?:D

Joost-cabrio

ik heb er zoals meerdere hier op het forum, ook een devil links en rechts.
Voor mij klinkt hij te zacht ik wil dat ze mij horen aan komen  :-\
daarom gaat deze weg en komt er een ducati uitlaat aan 2 kanten als het mooi lijkt  ^-^
en hopelijk iets meer brul  ;)

wouter arnouts

ik heb een powerfull links en rechts maar dat klinkt wel erg goed hoor  ;D

Timo Zuiderduin

Citaat van: Joost-cabrio op 13 oktober 2005, 12:31:08
ik heb er zoals meerdere hier op het forum, ook een devil links en rechts.
Voor mij klinkt hij te zacht ik wil dat ze mij horen aan komen? :-\
daarom gaat deze weg en komt er een ducati uitlaat aan 2 kanten als het mooi lijkt? ^-^
en hopelijk iets meer brul? ;)


??? komen ze er nu toch wel op  ???

wat doe je dan met je L+R uitlaat? of wordt die verzaagd voor het nieuwe systeem?
anders heb ik misschien wel interesse!!

EbOoZ

Citaat van: meller op 13 oktober 2005, 12:59:41
ik heb een powerfull links en rechts maar dat klinkt wel erg goed hoor  ;D

Mag ik vragen waar je di vandaan hebt? :-X

wouter arnouts

autostyle maar de middendemper is er tussen uit en in combinatie met openlucht filter is dat een zeer goede combinatie

Joost-cabrio

Citaat van: Timo Z.(Meg-Cabrio) op 13 oktober 2005, 13:09:45
Citaat van: Joost-cabrio op 13 oktober 2005, 12:31:08
ik heb er zoals meerdere hier op het forum, ook een devil links en rechts.
Voor mij klinkt hij te zacht ik wil dat ze mij horen aan komen? :-\
daarom gaat deze weg en komt er een ducati uitlaat aan 2 kanten als het mooi lijkt? ^-^
en hopelijk iets meer brul? ;)


??? komen ze er nu toch wel op? ???

wat doe je dan met je L+R uitlaat? of wordt die verzaagd voor het nieuwe systeem?
anders heb ik misschien wel interesse!!
ja Timo ik ga het toch proberen, want ik heb gezien als je alle 2 uitlaten naar buiten zet krijg je een hele DIKKE kont, je trekt de auto van onderen naar buiten.
ik w8 nu alleen nog op de gebogen uitlaat die ik heb laten maken en daar ga ik straks de dempers aan lassen.
en als ik zeer te vreden ben over het resultaat dan gaat idd deze uitlaat weg.

mvg joost

Timo Zuiderduin

Ben benieuwd naar het eindresultaat en hou me aanbevolen voor je "oude" pijpje!!

Erik22

of gewoon een op maat gemaakte uitlaat :D Dan kun je zelf kiezen hoeveel geluid eruit komt en welke eindstukken je wil hebben.. Het is erg gaaf, maar daar betaal je ook voor...

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev