Advertenties


Striping megane phase 1

Gestart door Yannick21, 27 januari 2016, 21:50:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Yannick21

Hallo, ik denk erover na om mischien striping op m'n auto te laten plakken. Ik heb al een beetje gephotoshopt om te kijken of het wat lijkt en ik vind het er wel vet uit zien, maar ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden, want het publiek moet het natuurlijk ook mooi vinden :p . Hier de foto van m'n gephotoshopte megane ( http://imgur.com/nLRXCdJ )

Bobo1.6

Ik persoonlijk zou hem niet in het midden doen, maar nogmaals wat ik nu vertel is persoonlijke smaak he  ;). Iets meet naar de bijrijders kant midden boven de koplamp zou ik mooier vinden, het idee van de strepen is wel heel cool!

jarno27

Vind persoonlijk niet zo mooi.
Maar als je het dan toch doet zoals boy zegt maar dan naar bestuurderskant :q

Christian de Vriend

pak je "gordini" achtig

2 dunnere strepen aan de passagier zijde
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Dredan

Ik had zelf twingo striping op mn gele, over de bestuurder kant.
Geeft je auto gelijk iets unieks
Megane coupe 1.6e // Megane coupe 2.0 16v

Nosmo

Ik vind het wel wat hebben die striping maar ook ik denk dat het uit het midden mooier is  !-!
•Als een man de portier van zijn auto voor zijn vrouw openhoudt kan je 2 dingen bedenken, 1 zijn vrouw is nieuw of 2 zijn auto is nieuw.

Auto Historie: Golf GTI, Mazda 626, Matra Murena 2.2, Nissan 200sx 1.8i Turbo, Alfa 156 1.8 TwinSpark, Seat Toledo 1.6i, Renault Megane Grand Tour 1.5dci

mark

Idd gordini achtige striping, wat meer aan de zijkant.  !-!

Benjamin Renon

Ik zou geen striping doen. Vind de fase 1 er sowieso al goed uit zien en daar doet een striping wat mij betreft afbreuk aan.
Maar zoals met alles gewoon doen wat jij mooi vindt en niets aantrekken van wat andere vinden.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Yannick21

Bedankt voor alle reactie's en tips, ik weet nog niet helemaal zeker wat ik ga doen, maar in ieder geval bedankt allemaal.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev