Advertenties


spuiten problemen help!

Gestart door huubM, 24 augustus 2015, 00:31:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

huubM

de metallic laag van mijn motorkap van de megane cabrio (1999) heeft losgelaten, ook op de raamlijst overigens.
de motorkap wilde ik 2de hands via marktplaats kopen, dat is goedkoper als spuiten. helaas gaat dit met raamlijsten niet lukken natuurlijk,
kent iemand of weet iemand een spuiter die dit goed doet (omg Hilversum) of weet iemand een andere goede oplossing!

mvg,
Huub

jarno27

Ties tovenaar al geprobeerd in nederhorst ten berg doet ook speciale lakken enz.
Een vriend van me heeft toen der tijd zijn brommer laten spuiten daar.

huubM

heb ze gebelt en ze gaan er naar kijken, klonk zeer degelijk.
het enige waar ik mee zit is dat ik geen kleurverschil wil zien.. maargoed. met de juiste kleurcode zou dat goed moeten komen.

gr

jarno27

Dat komt vast wel goed denk ik

Willem

Hangt van de kleur af, mijne is zwart metallic en dan kun je gerust op kleurcode laten spuiten. Metallic kleuren verkleuren meestal veel minder.

huubM

mijn autokleur is boreal gris nummer 632, enig idee hoe het hiermee zit?

gr

Willem

Denk dat je dan ook wel goed zit. Verkleuring treedt meestal bij de gele, rode en blauwe lakken op.

jarno27

Behalve bij de mijne  :D die is nog mooi geel.

Umpire (Robin)

Bij ons is de bumper toch iets beschadigd. Lak is er op kleine plekjes vanaf geschoten. Zwarte megane. Hoeft niet duur te zijn lijkt me, hele bumper zal niet hoeven toch?
Wil je nog een Gin-Tonic? 'Tuurlijk, ik heb morgen Tonics te doen'

Niemand weet dat de broers van Bruce Lee, Crues en Mues, de ontbijtindustrie zijn ingegaan..

Tedo

Destijds de RS bumper en achterspoiler laten spuiten bij spuiterij Bloom, samen voor € 250,-. Bumper van de sedan idem, twee jaar daarvoor. Goed werk.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev