Advertenties


Megane Coupe 1 Camber kit??

Gestart door Bonafide50, 18 augustus 2015, 16:41:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bonafide50

Weet iemand of er een camber kit te krijgen is voor bijv een Megane Coupe uit '99?
#GoLow
#BePatientImLowered

Christian de Vriend

Die zijn er zeker,bij mn schroefset zaten die erbij,en ze zijn ook los leverbaar.

Kijk eens op de site van KW
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Bonafide50

Citaat van: Christian de Vriend op 18 augustus 2015, 18:02:15
Die zijn er zeker,bij mn schroefset zaten die erbij,en ze zijn ook los leverbaar.

Kijk eens op de site van KW

Thanks voor je bericht, ik heb contact opgenomen met KW (www.kw-store.nl) maar zij hebben deze niet.
Weet jij nog wat anders?
#GoLow
#BePatientImLowered

mark

autostyle verkoopt ook H&R camber bouten.  !-!
http://www.autostyle.nl/catalogus/onderstel/wielophanging/camber-verstelbouten.html?manufacturer=620
M12 heb je dacht ik nodig, alleen nog ff opmeten hoelang de bouten zijn.

Bonafide50

Citaat van: mark op 19 augustus 2015, 09:49:20
autostyle verkoopt ook H&R camber bouten.  !-!
http://www.autostyle.nl/catalogus/onderstel/wielophanging/camber-verstelbouten.html?manufacturer=620
M12 heb je dacht ik nodig, alleen nog ff opmeten hoelang de bouten zijn.

Thanks, de bouten voor de vooras had ik inderdaad ook al gevonden maar het gaat nu even om de achterkant!
#GoLow
#BePatientImLowered

mark

Als je achter trommels hebt, gaat je dat niet lukken.


Zoals je hier ziet, zitten de naven in de as geperst.
Dus als je camber wilt dan zul een een custom as moeten maken of misschien een as met schijven plaatsen.

Dacht dat het met een as waar schijven aan zitten net iets anders zit.
weet het niet zeker, maar als het goed is zit daar de naaf met boutjes op de achteras.

Bonafide50

Citaat van: mark op 19 augustus 2015, 16:09:48
Als je achter trommels hebt, gaat je dat niet lukken.


Zoals je hier ziet, zitten de naven in de as geperst.
Dus als je camber wilt dan zul een een custom as moeten maken of misschien een as met schijven plaatsen.

Dacht dat het met een as waar schijven aan zitten net iets anders zit.
weet het niet zeker, maar als het goed is zit daar de naaf met boutjes op de achteras.

Ja ik wist dat het lastig zou worden om de achterkant te camberen, ik ga de as is loshalen aan de achterkant om te kijken of ik zelf wat kan maken.
#GoLow
#BePatientImLowered

Christian de Vriend

schijven of trommels,tenzij je een megane cup achteras steekt,zal je dit niet zomaar kunnen doen,je zal
dan inderdaad iets zelf moeten fabriceren.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Yorick

Voor de niet-kenner, wat is Camber?  Y

Willem

De hoek die je wiel maakt. Meestal bij auto's worden ze op negatieve camber gezet zodat je lager kunt. Wiel staat dan bovenaan meer naar binnen en onderkant meer naar buiten.

jarno27

En je banden slijten als een malle  8)7

Yorick

Ooh, zo. Zie je vaak bij Kevers ofniet.

jarno27

Ja idd bij kevers gebeurt het automatisch doormiddel van de torsieassen tanden lager te zetten.
Naast me megane ooit nog de droom om een kever te mogen rijden o-)

mark

Ja kevers vind ik ook mooi. Had anders bijna een kever gekocht voor mijn vorige megane. Maar die kever was helemaal rot van onder.

Maar zoveel camber kun je toch niet krijgen. Want mijn 7.5j velgen hebben niet veel ruimte aan de achter kant. Ik kan daar net met mijn vingers achter. Dus dan zul je op smalle velgjes moeten rijden.

jarno27

Ja dat houdt mij dus tegen.
Geen goede klusruimte om kever te stallen.
En wetende dat die of gaat roesten of al ergens roest heeft

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev