Advertenties


Emblemen/logo's verwijderen Megane Coupe '99

Gestart door Bonafide50, 15 februari 2015, 10:04:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bonafide50

Heren,

Weten jullie of ik zonder problemen de volgende emblemen van mijn auto kan halen?

Achterkant: Renault en Megane emblemen
Zijkant thv de deur: Coupe embleem
Knipperlicht: 1.4 16V aanduiding

Ik hoor het graag!

Mvg Kevin
#GoLow
#BePatientImLowered

Yorick

De knipperlicht aanduidingen kun je heel makkelijk weghalen. Als je het knipperlicht los haalt, dan kun je het embleem eromheen eraf halen.

De achterkant en het coupe embleem op de deur zitten vast met pinnetjes. Dit moet je dan wel repareren. Kijk het project van YVE5 maar eens.

Tedo

In het geval van het zijknipperlicht zou je er knipperlichten van een ander model Megane op kunnen zetten, die hebben de typeaanduiding namelijk op de deurlijsten zitten. Zo blijven ze mooi aansluiten op je zijschermen (wat volgens mij minder is als je de zwarte rand erachter weg zou laten).

Bonafide50

#GoLow
#BePatientImLowered


Mikey

Hoi,
waarom zou je deze weghalen? Schaam je je om Renault te rijden misschien?? :x
Ik ga ze zwart spuiten, zitten ze er wel op maar kleuren dan mee met het koetswerk
groet Mike

korte

Omdat het er strakker uitziet misschien? Zelf haal ik type aanduiding er ook altijd vanaf  ;)

Willem

Tis dat de logo's aan de achterkant niet zonder te lassen weg te halen zijn, anders had ik ze wel weggehaald.

De 1.6 logo's wil ik misschien binnenkort weghalen als ik een polijstmachine heb. Aan de andere kant is het wel leuk om de golfjes die ik eruit rijdt de laten zien dat ik 'maar' een 1.6 heb.  :P

Tedo

Typeaanduiding kan ik nog inkomen, maar logoloos is zo kaal.

@Willem; bij jou zitten de 1.6 badges toch vast aan de zijknipperlichten?

Willem

Dat heet clean Tedo  :q

Klopt die zijn te vervangen voor een setjes zonder. Maar wil dan voorkomen dat door kleurverschil het zichtbaar is.

korte

Logo's laat ik altijd zitten, anders wordt het wel heel kaal type aanduiding gaat er direct af.... Zonder logo ziet er eigenlijk niet uit vind ik en je bent toch ook wel een beetje trots op het merk je rijdt

Mikey

zal wel een kwestie van smaak en persoonlijke voorkeur zijn
een ieder kleedt zijn auto op zijn eigen manier aan

Stefan

Ik heb bij mijn auto ook alle type aanduidingen eraf.
Maar logo's laat ik altijd wel zitten ja. Anders is het idd veel te kaal.
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Rohald

#13
Citaat van: Willem op 12 september 2015, 22:59:22
De 1.6 logo's wil ik misschien binnenkort weghalen als ik een polijstmachine heb. Aan de andere kant is het wel leuk om de golfjes die ik eruit rijdt de laten zien dat ik 'maar' een 1.6 heb.  :P
Bij mij zijn ze er netjes afgesneden. Ik weet het niet zeker meer, maar ik dacht dat je ze op z'n kop weer kon bevestigen (kan zijn dat je dan links met recht moet omdraaien) zodat je de snijrand niet ziet.
Als je goed kijkt dan zie je inderdaad de afdruk nog in de auto staan :D Maar dat is er ondertussen wel alweer uit hoor o-)
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

jarno27

Citaat van: Willem op 12 september 2015, 22:59:22
Aan de andere kant is het wel leuk om de golfjes die ik eruit rijdt de laten zien dat ik 'maar' een 1.6 heb.  :P
Dat is idd het leukste  >:D vooral als ze naast je gaan staan bij het stoplicht :q

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev