Advertenties


Sebring uitlaat met homologatie attest.

Gestart door Alessio, 30 juli 2014, 18:03:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Alessio

Ik ben deze ochtend tegen gehouden door meneer Agent,geen homologatieattest voor uitlaat(wat zo te zien verplicht is in Belgie?).

Dus nu ben ik op zoek naar een homologatie attest voor men uitlaat,moet het papiertje eventjes gaan tonen aan meneer Agent en het zou in orde zijn volgens hem.
Iemand die dit soms heeft? En soms een kopie kan maken?

mark29

Wij hollanders weten meestal niet eens wat dat is, die attest.
Zal wel een briefje zijn, dat het mag ofzo?

Belgie is een moeilijk land wat betreft het verbeteren van je auto.

Alessio

Ik heb wat zitten rond bellen,zo te zien weet meneer Agent zelf niet wat mag en niet mag  :D
Auto's ouder dan 2003 hebben geen attest nodig,enkel e-keurmerk  !-! Enkel heb ik dat ook niet  l-

Dus uitlaatpot gaat de verkoop in!

Een attest is inderdaad een papiertje waar op staat dat het goedgekeurd is voor op de openbare weg te komen in Belgie  :)

Benjamin Renon

In Belgie heb je toch vaker attesten nodig voor als je iets aan een auto doet? Naar mijn weten heb je voor een verlaging (schroefset) heb je toch ook een attest nodig? Dan had je een beetje kunnen verwachten dat er voor andere zaken dat ook nodig is. Ik heb genoeg gelezen, gehoord en gezien dat auto's weer volledig standaard worden gemaakt en na keuren weer terug gebouwd worden.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Alessio

Voor het meeste heb je inderdaad attesten nodig,alle attesten in orde buiten uitlaat.
Ik dacht dat ook even aan te vragen,maar niet nodig,enkel e-keurmerk zoals op angel eyes etc staat.

Enkel staat dat er niet op,dus niet toegelaten..
Ik denk dat ik gewoon de uitlaat voor de keuring ga wisselen,als het lukt  :)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev