Advertenties


Bumperschade

Gestart door Renault Sport, 7 maart 2014, 22:28:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Renault Sport

Beste mensen,

Een kennis van mij heeft een auto die hier wel eens op het forum voorbij is gekomen. Nu heeft de auto bumperschade aan de achterkant en is in een zodanige staat dat die vervangen moet worden. De bumper is echter niet standaard uitgevoerd. Wie weet waar deze bumper voor een redelijke prijs te verkrijgen is? Tweedehands zou mooi zijn, mits geen scheuren natuurlijk. Kleur maakt niet uit want ik ga er niet vanuit dat die bumper in de juiste kleur te verkrijgen is. Kan iemand mij ook vertellen wat de kleurcode van de auto is? Hier zijn we nog niet achter.



Christian de Vriend

Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Rogier

En dan de bijzondere kleur nog, die zal ook niet prijzig zijn. Wel leuk om de oude auto van Mariska weer is terug te zien.

Edwin Postma

Was die kleur niet origineel van een Nissan micra?
Truckertje

Renault Sport

Ok, bedankt allemaal.

@ Edje, Nissan Micra, nu dat je het zegt. Af en toe zie je zo'n dingetje in die kleur rijden. Niemand weet wat van kleurcode dit kan zijn?

Dante

1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb


Roy (Coup a One)

Er staat nog zoon bumper op marktplaats ;)

Edwin Postma

Je zou VOOr de zekerheid Mariska een PM kunnen sturen.
Misschien reageert ze wel.
Truckertje

Rogier

Mariska is niet meer actief op het forum, ze is erg druk met der eigen bedrijf 😉

cdr

hier de huidige eigenaar, idd dure reparatie, de lak is niet te betalen 20 x duurder dan de reguliere autolakken., maar anyway, morgen komt ie uit de spuiterij en is dan gelijk maar helemaal rondom weer bijgewerkt. De lak is Mica, volgens mij Mica Ruby Red. Ik heb inmiddels ook contact met mariska kunnen leggen. Alles komt uiteindelijk wel goed! Watse bedankt!

Roy (Coup a One)

Zijn je gestolen velgen al weer terecht :?

Rogier

Die waren al gestolen bij Mariska volgens mij ;)

cdr

de velgen zijn van de eigenaar na mariska gestolen, van die eigenaar heb ik hem weer overgenomen. velgen zijn naar mijn weten niet meer teruggevonden

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev