Advertenties


verlagen

Gestart door Andy, 26 maart 2005, 08:48:19

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

MB82

Voor de duidelijkheid nog een paar plaatjes ;)

De megane voor de verlaging:



En de megane na de verlaging:



De auto rijd lekker strak maar je moet wel iets comfort inleveren. Je kan het dak van de auto wel beter poetsen ;D

EyesOnly

Mijn bevindingen heb je,
Ik heb NERGENS last van met een verlaging van +/- 60mm
Zolang jij maar rustig aan doet, je moet soms echt stapvoets van drempels af.

Michel Veltman

zijn dat nou dezelfde velgen als ik eronder heb ??? (OZ Hydra)
lijkt er wel verdomd veel op ;D (ook 17inch?)
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Tony

CiteerZijn er echt niet meer mensen die hun auto verlaagd hebben en die met mij de ervaring hun verlaging willen delen?
Zoek maar even op deze site want er is al genoeg geschreven over verlagingen, de voor- en nadelen.

Wouter

Citaat van: Timski op 31 maart 2005, 19:17:13
Heb 'm zo'n 40 mm verlaagd en nog ruim voldoende bodemvrijheid, maar het is idd met drempels wel echt afremmen tot snelheidje stapvoets.
Maar ik zou zeker verlagen, i.c.m. 17" is het top om te zien. Er kan alleen niemand meer achterin, want dan loopt ie aan.

Ik heb hem 30 mm verlaagd en rij nog wel eens met z'n 4 en heb niet het idee dat mijn wielen aanlopen, wel heb ik last van? vrijving van mijn knieen tegen het stuur! ;) Een coupe is niet gemaakt voor 4 volwassenen!
Renault 19 1.8s --> Renault Megane Coupe 2.0 16v --> Renault Megane II Grand Tour 2.0 16v Tech line --> Renault Megane III Estate Tce 180 Privilege

wess

cabrio wel, vandaar de achterbank ;)

MB82

Citaat van: Michel Veltman op 13 april 2005, 22:16:27
zijn dat nou dezelfde velgen als ik eronder heb ??? (OZ Hydra)
lijkt er wel verdomd veel op ;D (ook 17inch?)

Ja! dit zijn ook Hydra's maar dan in 15 inch uitvoering. Ik denk wel dat deze plaats gaan maken voor wat grotere velgen...

Remco v.K.

Zit met interesse deze post te bekijken, wil namelijk mijn coupe ook verlagen. Met de nieuwe Bimo's eronder wordt dit alleen nog maar interessanter denk ik. Echter de velgenboer raadde verlaging achter af:



Weet iemand toevallig of ik met de Bimo 17", band 205/40/17 verlaging achter kan overwegen? En wat zou aan de voorzijde verstandig zijn?

Michel Cijs

Citaat van: Remco v.K. op 18 april 2005, 15:03:26
Zit met interesse deze post te bekijken, wil namelijk mijn coupe ook verlagen. Met de nieuwe Bimo's eronder wordt dit alleen nog maar interessanter denk ik. Echter de velgenboer raadde verlaging achter af:



Weet iemand toevallig of ik met de Bimo 17", band 205/40/17 verlaging achter kan overwegen? En wat zou aan de voorzijde verstandig zijn?

geen probleem

informeer onze clubsponsor MCC eens hierover

Stefan

idd ff  informeren bij MCC.
Geen problemen na verlaging, wel voorzichtiger doen ;D
Heb daar pas mijn auto laten verlagen (zie Topic ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd of mijn ledenpagina)
v??r 3,5cm naar beneden dmv intrax veren, achter kan hij ook best een stukje naar beneden.(als je torsie-as niet vastzit.....)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

MB82

Die van mij is ook bij MCC verlaagd :D

Remco v.K.

Citaat van: Stefan op 18 april 2005, 16:55:43
idd ff informeren bij MCC.
Geen problemen na verlaging, wel voorzichtiger doen ;D
Heb daar pas mijn auto laten verlagen (zie Topic ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd of mijn ledenpagina)
v??r 3,5cm naar beneden dmv intrax veren, achter kan hij ook best een stukje naar beneden.(als je torsie-as niet vastzit.....)

en waar moet ik dan in denken qua ? in het laten verlagen? Is dik 106km rijden voor me namelijk...

Michel Veltman

http://www.meganecoupe.nl/club/clubsponsors/mcc/indexnew.html

ff quote uit bovenstaande url ;)

Citeer
Intrax verlagingset incl. montage, verstellen torsiestangen*, controleren/afstellen sporing
   

? 220,- incl. BTW
en anders even contact opnemen met MCC :D

(PS Intrax verlaging zit er bij stefan onder en bij mij ook...alleen bij stefan wilde torsie achter niet los..bij mij wel ;))

- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Stefan

Citaat van: Michel Veltman op 19 april 2005, 08:33:36
http://www.meganecoupe.nl/club/clubsponsors/mcc/indexnew.html

ff quote uit bovenstaande url ;)

Citeer
Intrax verlagingset incl. montage, verstellen torsiestangen*, controleren/afstellen sporing
   

? 220,- incl. BTW
en anders even contact opnemen met MCC :D

(PS Intrax verlaging zit er bij stefan onder en bij mij ook...alleen bij stefan wilde torsie achter niet los..bij mij wel ;))



idd, zie boven :D

Bij jou wel ja Michel.... :-\ ;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Andy

Ik denk dat ik er al uit ben.
Even wachten op vakantiegeld en dan ga ik m'n auto verlagen dmv een schroefset.
Het wordt dan een verlaging van 3 of 4 cm.


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev