Advertenties


angel eyes / xenon

Gestart door angelo1990, 29 juli 2010, 15:02:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Colin

Megane Coupé fase 1 2.0 16V

nd-photo.nl

Argh, nieuwe Xenon H1 binnen, nu mn lampen nog  8)7

Patrick84

#32
Citaat van: nd-photo.nl op  3 november 2010, 23:49:21
Argh, nieuwe Xenon H1 binnen, nu mn lampen nog  8)7
Dat is dan altijd weer het nadeel van bestellen ;) , ik kan ook nooit wachten.
Hoe zit het trouwens bij de Angel eyes met het stadslicht?, is deze LED?
Ik heb ze bij de standaard ph2 lampen vervangen door LED (lijkt anders niet) en de grootlicht lampen
door bluevision lampen (nog steeds geel als je het vergelijkt met Xenon :P )
Alleen heb ik per ongeluk mijn stadslicht houder gesloopt. Ding zat vrij los en toen wilde ik dat lipje
iets bij buigen. Had ik niet moeten doen want nu zit hij vast in de lamp met een druppeltje seconde lijm  8)7
Het inbouwen van xenon is goed te doen alleen had ik last van te weinig ruimte vanwege de LPG installatie.
Voor de kapjes meende ik dat je een 25mm gatenboor moest gebruiken.
Het licht is super, alleen nu hopen dat hij straks de APK haalt ;)  Y

Colin

De ringen zijn voor stadslicht. Zijn idd ledjes in de ringen. APK zou geen probleem moeten zijn. Ik kom erdoor met 8000k icm angeleyes dus
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

nd-photo.nl

En toen kwam er opeens een pakket binnen, lampen zijn ook binnen! Welke is voor dimlicht en welke voor grootlicht? Ik neem aan dat de bol voor het dimlicht is?

Colin

Megane Coupé fase 1 2.0 16V

nd-photo.nl



Lampen zien er wel vet uit, aardig cheap gekocht nog bij SKG Carstyling, bij Cargoods etc waren ze nog een stukje duurder!

[edit]
Lol, zie mezelf nog in de foto linksonder.

Colin

Megane Coupé fase 1 2.0 16V

nd-photo.nl

Lampen zitten erop, maar loop nog tegen 2 punten aan:

-De hoogtestelmotor van de originele lampen past er niet op. Op de stelmotor zit een bolletje op een pen (groen van kleur), op de Angel Eyes zit een uitstekende schroef
-De knipperlampenhouder klikt niet vast in de lamp, hier zal ik een grotere voor moeten kopen. De lampjes zijn ook wit van kleur, deze zal ik moeten vervangen voor oranje versies.

Hoe hebben jullie dat gedaan met die hoogtestelmotor?


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev