Advertenties


angel eyes / xenon

Gestart door angelo1990, 29 juli 2010, 15:02:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stefan

Tsja..
Bij Bi-xenon is ook je groot-licht xenon.
Ik zou gewoon normaal xenon voor de dimlichten alleen prima en voldoende vinden.
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Colin

Bi xenon is met grootlicht. Aan jou de keus
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Rogier

als het  goed is past bi xenon niet in angel eyes dan zou je 2x een xenon set h1 moeten hebben ;)

nd-photo.nl

Ik heb stock lights. Hoe hebben jullie dat gedaan met het aansluiten van xenon, hebben jullie een gaatje geboord en voorzien van rubber of iets dergelijks of...

Colin

Bi xenon is ook alleen h4 voor zover ik weet. Hoe bedoel je stock lights? In principe is het plug en play. Zie bijv de faq
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

nd-photo.nl

Stock lights als in de standaard koplampen. Ah de FAQ, die guide had ik nog niet gezien, ziet er duidelijk uit! Dank voor de tip

Robin

Ook de standaard koplampen zijn er in 1x H4 of 2x H1 ;)

Verschil kun je herkennen aan het "schot" midden in de unit :)
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

nd-photo.nl

Is het vervangen van de standaard koplampen door Angel Eyes makkelijk zelf te doen? Moet je bijv. de bumper eraf halen of alleen wat schroeven aan de boven/achterkant?

Colin

Is prima zelf te doen. Ik moest bumper eraf halen maar er zijn ook mensen die hem laten zitten. Verder moet je even op de kabelboom letten. Ik heb de originele overgezet. Succes
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

nd-photo.nl

Ik heb ze bij SKG tuning gezien voor 140 euro, maar staat niet bij of ze voorzien zijn van Ekeurmerk. Kreeg al wel te horen dat er 2x H1 ingaat, moet je nog iets speciaals doen qua bekabeling als je Xenon aansluit of...?

Colin

nee enkel de xenon aansluiten volgens de gebruiksvoorschriften.
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Robin

Ik zou geen xenon in je grootlicht doen, die gebruik je namelijk om te seinen/knipperen en dat is absoluut slecht voor je xenon ;)
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

nd-photo.nl

Ik zou ook alleen Xenon in als dimlicht gebruiken, grootlicht halogeen laten. Alsnog thanks voor de tip :)

Colin

of een xenon look lampje erin steken
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

nd-photo.nl

Kost weer meer geld ;) Angel Eyes besteld + H1 setje, binnenkort setje H4 in de verkoop (met garantie)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev