Advertenties


angel eyes / xenon

Gestart door angelo1990, 29 juli 2010, 15:02:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

angelo1990

hallo

ik heb een vraagje heb me net aangemeld op het forum  !-! en gelijk een vraag waar ik toch al een tijdje mee zit.

ik wil angel eyes voor m'n megane kopen maar het liefste ook xenon erbij.

nu heb ik op zulk gebied 2 linkerhanden  -- ja ja en wil dit laten in bouwen.

stel ik koop deze sethttp://www.cargoods.nl/shop/angel-eyes/2832-angel-eyes-renault-megane-i-96-99-/
dan wil ik hier ook graag xenon bij laten zetten, nu zijn er van die zo genaamde plug en play setjes passen deze ook in de angel eyes ?

b.v deze http://www.cargoods.nl/shop/xenon-verlichting/6484-xenon-verlichting-inbouw-set-met-1-jaar-garantie/
of heeft iemand anders een ander idee. (link)

nogmaal ik heb 2 linker handen :P en wil het dus laten doen

alvast bedankt

angelo

Joost-cabrio

ik heb zelf ook angel eyes ingebouwd en na een tijdje ook xenon,

dat plug en play werkte bij mij echter niet ook omdat ik 4 led's in had die voor knipperlicht diende en ik daar oranje lampje voor heb geplaatstver was het wat gesoldeer.

dat xenon setje moest bij mij de voorbumper en alles er af ivm het mooi wegwerken van het kastje, dus dat was ook en hele klus.

suc6

Rogier

bij mij paste de xenon ook niet direct bij mij moest er een beetje geveilt worden ;)

en uit welke omgeving kom je ?

!-!

Robin

Normaal hoef je alleen maar even dat zwarte bolletje op het voetje van de lamp te verwijderen en dan past je xenon lampje :) Kasje wegwerken is ook eitje, gewoon goeie plek opzoeken en goed vastmaken. Bekabeling is bij de meeste sets inderdaad plug&play :)

Succes! !-!
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Rogier

je kan zo zien welke plek het droog houd ff water er over heen spuiten zie je dat zo :P

angelo1990

ik heb een kompleete set besteld

Set helder Angel Eyes koplampen voor de Megane + Xenonset € 238.95

nu moet ik nog kiezen tussen zwarte of chrome

en of ik 6000k of 8000k pak

wat lijkt jullie het mooiste het gaat om een gele renault, foto's staan in het voorstel topic

alvast bedankt

angelo

Robin

Gele Renault kun je zowel chrome als zwart in zetten, staat allebei netjes.

Xenon zou ik 6000K doen, 8000 is té blauw :P
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Rogier

je moet zo denken hoe will je het geheel straks van de auto hebben komen er lichte accenten in of donkere, zoals donkere achterlichten, donkerevelgen.
mijn voorkeur zou na de lichte versie gaan, dat vindt ik persoonlijk mooier.

Colin

ik heb zelf ook de chrome versie en 8000k xenon persoonlijk ben ik wel tevreden over het resultaat. Ik heb alleen een soort V vorm in mijn lichtbeeld. Waar dit aan ligt weet ik niet maar het is niet zeer storend oid. Ik dacht dat ik in mijn project pagina een foto had staan.
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Robin

_/ _/ zoiets? Dat klopt, dat doen de lensbollen in je lampen ;)
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

renault meganefreak467

Ik heb ook de xenon 8000K, maar ik heb sinds kort de 2.0 16v en ik vraag me af waar je de ballasten laat.

Wie kan mij helpen??   bij me 1.6e had ik 1 bij de computer en de andere bij de zekeringskastje
zwarte megane coupe ph1

Robin

Ik had er bij mij 1.6e inderdaad 1 op de schroefdraad van de computer, en de andere lag in de zekeringkast.
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

nd-photo.nl

Welke Xenon is aan te raden, ik zie zoveel verschillende voorbijkomen. Pilot wordt hoog aangeschreven, maar wat is er te zeggen over bijvoorbeeld:

http://www.cargoods.nl/shop/xenon-verlichting/6484-xenon-verlichting-inbouw-set/ (€85,- voor Bi xenon)

Heb je voor een 1.6e een Bi Xenon kit nodig?

Stefan

Pilot is idd een goed merk, het is dan ook duurder dus.
Ik zou persoonlijk niet te snel gaan voor die hele goedkope stunt setjes voor weinig :neen:
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

nd-photo.nl

Begrijpelijk, rest mij nog de vraag of ik Bi Xenon nodig heb of dat een standaard H4 voldoende is...

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev