Advertenties


vertraging flitsmeister via Carplay

Gestart door ROBIN GT, 23 november 2019, 20:57:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ROBIN GT

Even kijken hoe ik dit duidelijk uitleg, '
Als ik via carplay flitsmeister gebruik gaat het auto-icoontje op de kaart langzamer dan ik daadwerkelijk rij.
In andere woorden: stel ik ben al drie bochten om dan is hij op de kaart nog bij de eerste, en als ik dan stil ga staan zie je het
autoi-coontje op de kaart doorrijden tot hij op de plek is waar ik dus daadwerkelijk stil ben gaan staan.
Op de telefoon zelf gaat hij gewoon goed maar het lijkt alsof carplay/r-link het te langzaam verwerkt ofzo.

Daardoor treden dus ook andere vertragingen op, want als ik flitsmeister gebruik en ik wordt gebeld toont hij de oproep ook pas 20 seconden later in het scherm.

Heb al vanalles geprobeerd: r-link reset, tel los koppelen en opnieuw aanmelden, flitsmeister verwijderd en opnieuw gedownload.
Blijft gewoon hetzelfde.
Iemand die het herkent of er (vanwege beroep) iets zinnings over kan zeggen?
Alvast dank (ook voor het geduld voor het lange verhaal  :P)
Megane lV GT 205

mark

Lijkt mij dat je gewoon even moet wachten op een update.
Het is een vrij nieuw systeem daar zitten natuurlijk wat bugs in. Kaart het aan bij je dealer, dan sturen hun het weer door naar Renault Nederland, en dan gaan ze er hopelijk mee aan de slag. Lijkt mij wel irritant als je er achter komt dat je geflitst bent als je er al voorbij bent.  8)7

mark29

Maar dat is toch altijd zo? Ik heb nog nooit een boete gekregen voor ik geflitst werd.  :D
Ja inderdaad mogelijk in de nieuwe update weer anders, maar dan kom je weer andere bugs tegen.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev