Advertenties


Viper strepen

Gestart door Adrenalin Junkie, 1 juni 2007, 16:22:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Adrenalin Junkie

Heeft iemand fotos voor mij van een gele Renault Megane Coupe Phase 1 het liefst met zwarte Viper strepen.
Andere types megane graag ook posten, zou graag willen zien hoe het staat als ze deze stickers hebben.

Lijkt mijzelf erg bruut  _o_



Heb al veel gezocht, dus sluit het topic a.u.b. niet...


Timo Zuiderduin

doe maar niet  :neen:

Viperstrepen horen niet op een Megane.

Ik weet dat het een makkelijke en goedkope manier is om je wagen te customizen maar mijn advies is om het niet te doen.

Eventueel kan ik best een keer een photoshop maken mocht je echt graag willen zien hoe het staat.

voor veel foto's van Megane's kan je trouwens wel kijken op www.street-race.nl misschien dat er daar wel eentje tussen staat met die strepen. en anders is het gewoon een geinige site om idee'en op te doen.

Adrenalin Junkie

Gaat mij er niet om dat het goedkoop is, ik had het in mn hoofd, en ben op zoek naar fotos, misschien is het wel gaaf, en anders niet, ik hou niet van sjonnie tuning, zoals crxjes met viper strepen enzo, zien er ook niet uit.

Maar zag laatst zo' n standaard uit de showroom toyota corolla dacht ik, die had ook viper strepen, en zag dr toch echt leuk uit!

Paul B.

NEEEEEEEEE   :neen: :x
Sorry maar viper stripes kunnen echt (al jaren) niet (meer)


YVE5

Citaat van: Adrenalin Junkie op  1 juni 2007, 17:05:44
ik hou niet van sjonnie tuning, zoals crxjes met viper strepen enzo, zien er ook niet uit.

Haha, dé topic van de week :p   Meneer houdt niet van tjoening/gesjink (zoals we hier in België zeggen). Hij vindt het belachelijk van viper-strepen op een crx te plakken.
Maar op een mégane kan het dan weer wel??? 

Hilarisch...

edit:  Mods, gelieve mij post nu wel te laten staan...
Automotive Photography & more: www.YVE5.be

tg_megane

viper strepen horen op een viper maar niet op een andere viper maar opzich op de megane coupe wel licht er aan welke kleur hij is later anne

Adrenalin Junkie

#6
Citaat van: greyfox op  1 juni 2007, 17:44:41
Citaat van: Adrenalin Junkie op  1 juni 2007, 17:05:44
ik hou niet van sjonnie tuning, zoals crxjes met viper strepen enzo, zien er ook niet uit.

Haha, dé topic van de week :p   Meneer houdt niet van tjoening/gesjink (zoals we hier in België zeggen). Hij vindt het belachelijk van viper-strepen op een crx te plakken.
Maar op een mégane kan het dan weer wel??? 

Hilarisch...

edit:  Mods, gelieve mij post nu wel te laten staan...

Gast, ik zeg t je toch? Is het niet duidelijk genoeg? Wacht dan... ik leg het je uit:

Soms zie je van die crxjes rijden, met viper strepen, die SJONNIES zien er niet uit inderdaad, komt door de auto (lelijk, bah, walgelijk... en vaak nog afgetrapte ouwe klere bakken).

Maar, ik zou graag willen zien hoe het staat op een gele megane COUPE, het lijkt mij misschien wel gaaf, wie weet he?
Niet moeilijk doen, en als je wilt zeuren, ga dat dan ergens anders doen.

Ik heb het op een of andere toyota of weet ik veel gezien, en het ziet er best sportief uit, zie deze fiesta:



En als ik dat leuk vind, maar ik kan geen fotos vinden, vraag ik het hier, want hier is het een megane forum, met 1000en TUNING fotos.

Dus, nog een maal vriendelijk gevraagd, (ik ben helemaal niet op zoek naar problemen of gezeur)

heeft iemand zo'n foto voor mij?

alvast bedankt!  :)


Reinier Goorden



[MOD]

Heren, eenieder mag doen en laten wat ie wil met zijn auto.
Laten we het gezellig houden.

[/MOD]



Reinier Goorden


[MOD]

Laatste waarschuwing!!

[/MOD]


YVE5

Alee, voordak hier ne ban aan men klote krijg... Want blijkbaar moogde als niet-betalend lid u mening niet uiten... K was nochtans zwaar aant twijfelen om ook lid te worden. Maar ach, laat maar, van zo'n politiek moet ik niets weten...

Hier een pictune...
Automotive Photography & more: www.YVE5.be

YVE5

ik vind er maar niets aan, sorry... mja, je doet ermee wat je wil...
Automotive Photography & more: www.YVE5.be

mickeynox

Viper strepen, lambo deuren, lexus lichten, audi velgen enz enz
Wat maak het uit op welke auto het zit als de eigenaar het maar mooi vin. Denk dat het best mooi kan staan en anders doe je toch net iets anders met die strepen.

Vin het een orgineel idee en als jij het wil gewoon doen!!!

tg_megane

als jij het mooi vind mag je het wel doen hoor maar bij de megane coupe geel is het wel stoer als ze zwart zijn!!!


later anne

RaymondTroost

hehe.. tja ben ik nou ook zo'n sjonnie dan.. die pictune vink anders best grappig :D

Jacob

Bij 9 van de 10 auto's vind ik het persoonlijk ook niet staan, blijft "sticker-tjoening".

Maar er zijn auto's (maar een klein aantal naar mijn mening) die er mee wegkomen en waar het mooi op staat, zie bovenstaand voorbeeld van de Fiesta ST. Toen een maatje van mij een tijd geleden zijn Fiesta ST ging bestellen zat hij ook zwaar te twijfelen om de "stickerset" voor de 2 viperstrepen erbij te bestellen. Heeft het niet meer gedaan, omdat het te schreeuwerig over zou komen(rode ST met witte strepen) hij moet er ook mee naar klanten en heeft daarom alleen de 2 strepen aan de zijkant genomen.

Zoals Martijn ook al aangeeft bij zijn lijstje, als de eigenaar het maar mooi vind; daar gaat het toch om.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev