Advertenties


Twingo RS Goridni

Gestart door A110, 25 november 2009, 20:04:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

A110

Hieronder een link naar foto's van de Twingo RS Gordini. Het schijnt alleen uiterlijk vertoon te zijn en geen opgevoerde versie van de gewone RS. Maar van mijn mag de auto voor mijn huis komen te staan wat een mooi schuur-ijzer is dit zeg. Ik hou hier wel van.
En ja misschien doet de naam niet helemaal gordini aan ivm het opvoeren van de vroegere gordini's maar ach Renault zal ook wel op de kosten moeten letten. En misschien komt de 1.4 turbo motor uit de nieuwe megane er nog wel eens een keer onder het motorkapje te hangen.

Misschien kan Matthew nog wat meer info vergaren op Renault.Net.

Wat vinden jullie ervan?

http://www.larevueautomobile.com/photos_Renault_Twingo-Gordini-RS_image-11#photo_voiture

Gr. Jeroen
www.jwa-autoservice.nl
www.inwendige-motorreiniging.nl

Clio Hybrid 140

Stefan

Voor een Twingo wel een aardige uitvoering.
Verder ben ik niet zo kapot van de Twingo eerlijk gezegt :neen:
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Christian de Vriend

Ik heb ergens gelezen dat de gordini uitvoering ook wordt doorgevoerd in de clio en jawel... ook de megane
alleen bij de megane wordt er een schepje bovenop gegooit,en zou deze 270pk krijgen,en een afslankings kuur.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Dirk Kuipers

Leuk autotje.. Ben ook wel benieuwd naar die megane dan..

Joey Voormolen

leuk autotje zo vind de velgen ook wel grappig met het blauwe erin
Lowered M3C GT

Dennis Postma

Ben dan wel erg benieuwd naar de Megane in een soort gelijk jasje. Ik vond de "gewone" RS al een bruut ding.  :9~

Joey Voormolen

ben het met dennis een ja ik zou hem toch graag willen hebben die nieuwe rs :9~
Lowered M3C GT

matthew

Je hebt ook al een rs 150r,dus 150pk versie en wat ik heb gehoord is dat er een 160pk versie kwam en dat is dan denk ik deze,maar ik zou wel even informeren.

matthew

De twingo wordt gewoon een 133pk versie.
Met lederen interieur met blauwe accenten.Deze blauwe accenten komen ook weer terug in de wielen.

Dit zijn wel een beetje de verschillen met een gewone.

En is vanaf februari 2010 leverbaar.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev