Advertenties


Megane II CC

Gestart door Bart Van de Sande, 24 december 2004, 15:35:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bart Van de Sande

Normaal had de auto nu bij de spuiter moeten staan maar mijn wielen zijn nog steeds niet aangekomen. Het is echt te hopen dat ze er volgende week bij zijn. Anders begint het spannend te worden tegen Speed. En het is ook veel te mooi weer om met winterbanden rond te rijden.

Gisteren heb ik nog wel de automatische dakmodule geinstalleerd van Reinhold. Met één druk op de knop en het dak opend of sluit vanzelf, echt wel handig.

Ik zal nog even een klein tipje geven van de verdere plannen. 235/35/..

Bart Van de Sande

Ale vandaag terug nieuwe banden gemonteerd. Had eerst 235 maar die kwam toch niet mooi genoeg, dus maar 225 besteld. Dan kunnen nu de achterste kassen een beetje aangepast worden om misschien nog een beetje comfort te hebben.  :)

Klein voorsmaakje van de wielen


Bart Van de Sande

Het zit allemaal niet goed mee deze keer. Eerst wilde men velgen maar niet binnen komen, nu problemen met de spuiter. Ik begin het echt beu te worden. Gisteren telefoon dat men wagen klaar was. Dus na de middag hem gaan halen. Kom ik daar aan, ja sorry maar toen dat we hem buiten zetten zagen we enkele foutjes. Ik natuurlijk al grijs haar aan't krijgen. Er moest een klein deukske uit en nu zijn er aan 2 kanten deukjes bijgekomen. Dus heb ik hem nog maar laten staan. Men nieuw frontje daar ben ik zeer tevreden over. Dus nu weer wachten he.



Bart Van de Sande

Ale de auto staat terug klaar om gespoten te worden. Hij is nu hopelijk helemaal strak. Maar nu word hij pas maandag gespoten i.v.m. dat lang weekend. Dus kan ik hem dinsdag morgend gaan halen. En dan kan ik hem inorde maken tegen Gronau he. Foto's zullen daarna pas volgen.

Bart Van de Sande

We zullen eens een volledige update doen he.

Mijn CC'tje is van 2005 en ik wilde al lang een andere voorbumper steken maar dan ééntje die bij de uitstraling van de auto paste. Heel lang getwijfeld over de RS bumper maar die was wat te brut naar mijn goesting. Maar dan kwam de RS met de faselift uit. Die trok direct mijn aandacht voor enkele wijzigingen te ondergaan. Dan maar mijn CC'tje omgebouwd naar model 2007 RS.






Dan moest er inneens nog een deftig wiel onder. Dan maar richting duitse stijl gegaan. Met veel zoek werk toch velgen gevonden in 19" met steek 4x100. Keskin Kt4 19" x 8,5j ET 30 achteraan 2 x 20mm spacer. Wielkasten achteraan +/- 1cm uitgeklopt en vlak gemaakt.
Hier nog onder de CC met de oude voorkant.




Omdat de nieuwe bumper een vrij grote rooster heeft vanonder, maar even het onderste van radiator zwart gespoten.




Even de bumper al eens passen.




De nieuwe RS lichten.




Geen uitleg bij nodig denk ik.







Bart Van de Sande

Even de cc in echte winter modus. Volgend jaar misschien toch eens uitkijken naar andere winter velgen want dit is echt verschrikkelijk.









Nog een fotoke met ze'n broertje(Alé half broertje he).


Bart Van de Sande

Ale ik zal dat hier weer eens vanonder het stof onderuit halen he.
Er zijn enkele kleine dingen gewijzigd maar niet al te groot. Hij is voor een groot deel terug herspoten geweest om een krasje(blutske) eruit te krijgen maar was dat toch van plan om een beetje kleur verschil weg te krijgen. Heb eindelijk maar iets smallere spoorverbreders gekocht. Van 20mm naar 15mm. Iets meer ruimte aan de wielkasten en dan heb ik hem rond voorlopig nog een cm lager gelegd. Vooraan kan ik nu niet meer lager en achter is nog even afwachten.
Even al een totaal plaatje.



Zo dat was het voorlopig weer even.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev