Advertenties


Bartjuhh's R(ed)RMC

Gestart door Bartjuhh, 27 april 2006, 18:54:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bartjuhh

Een tijdje geleden ondertussen heb ik mijn rijbewijs gehaald, en wat is er nou leuker als broekie van 18 dan een eigen autootje? Goed okay een vriendin, maar die was al in the pocket  ;) Dus na wat rondsnuffelen hoorde ik van iemand dat hij een RMC te koop had staan. Dus na wat zoek werk zag ik dat er best wel leuke dingen mee gedaan konden worden! Dus ik besloot hem te kopen. Het was een Rode RMC 1.6e uit 1996 met 170.000km op de teller. Was van de eerste koper, en het was een nette huisvader en kennis van mijn vader, dus ik had voldoende vertrouwen erin!



Dit was em op de dag van aankoop (hij lijkt wel oranje komt door mijn slechte digicam)

Bartjuhh

Goed leuk zo'n RMC maar beetje saai natuurlijk  o-) Tijd om er wat aan te veranderen, het eerste wat erop moest waren booskijkers, ik ben altijd verslingerd aan die dingen geweest dus hup naar de autozaak bestellen! En zelf gespoten en gemonteerd daarna.


En voila een auto met booskijkers!

Vervolgens nog een hele serie tune dingetjes gedaan, uitlaatsierstuk erop gezet


Achterlichten geschuurd en in kleur gespoten (wederom zelf --)


Bartjuhh

#2
Natuurlijk hielt het daar niet op! Want de handvaten waren nog standaard zwarte evenals de spiegelkappen en de onderlip op de voorbumper --> Spuiten met die hap!  Y



Voor kerst een nieuwe pookknop gehad! Gelijk van een stukje velours een nieuwe pookzak gemaakt en erop gezet


Bartjuhh

En nog niet tevreden dus de zijruitjes achter geblindeerd & de deurpanelen onder handen genomen en opnieuw bekleed met zwart velours



Ik had nog wat vrije tijd over dus ach, kon van michael 2 raceland kuipstoeltjes overnemen dus die kans liet ik niet schieten! Zie hier het resultaat! Ik heb zelf de frames gemaakt ervoor  !-!



Tijd voor andere velgen! Die wieldoppen stonden me toch niet zo aan! Ook weer via het forum 4 paar 16 inch originele RMC velgen gekocht en gemonteerd!


Bartjuhh

#4
En nog was het niet genoeg (gelukkig maar  8)7) Heb de handremkap geschuurd en gespoten en 2 voorveren van Kenny overgenomen (beide veren waren bij mij gebroken en dat vond de APK keurmeester niet okay  o-)



Voor


Na

Verder nog de typeplaatjes aan de zijkant verwijderd en M3-Look spiegels gekocht via het forum, gespoten en gemonteerd!




Bartjuhh

#5
Als laatste dan nog een stukje over mijn ICE, heb in juli via het forum een versterker en subwoofer gekocht, en in de winkel een HU alles van het welbekende merk Kenwood  :D Mijn eerste set-up zag er zo uit:



Ik ben op dit moment hard bezig deze opstelling te wijzigingen, alvast een voorproefje:


Bartjuhh

Oh jah heb ook nog een raamband aan de binnenkant van mijn raam gemaakt, voila met nog wat mooie kiekjes 8)7





EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev