Advertenties


17 November 2013 afsluitingsmeeting RMC

Gestart door Roy (Coup a One), 20 oktober 2013, 14:13:51

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

juul


Rohald

Kom op mensen. Morgen is de laatste dag om je op te geven!
Er hebben meer mensen gestemd op de activiteit dan er op dit moment mensen zich aangemeld hebben l-

CiteerKosten voor dit evenement;
2 activiteiten voor Lid en introduce "gratis".
Normaal €10,= p.p. "dus €20,= knalharde brandstofkorting" aantrekkelijker kunnen we het niet maken.

LET OP; Inschrijven is mogelijk tot uiterlijk 14 november!!!
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

Rogier

Citaat van: Roy (Coup a One) op 10 november 2013, 19:56:16
waar blijft de animo van de stemmers, "die juist voor deze meeting hebben gekozen" of gaan we wederom het zelfde krijgen zoals eerder dit jaar met het solex rijden (toen was het echter kouder en buiten)!?

LET OP; Inschrijven is mogelijk tot uiterlijk 14 november!!!


Ik  ben der ook bang voor Roy. Ik had graag mee gewilt om afscheid van jullie allen te nemen, maar ik ga uit eten met me vriendin en der vader.

En waarom afscheid nemen, ik blijf volgend jaar geen lid meer omdat ik toch niks meer aan de auto en meetings doe.
Ik zal misschien nog wel op het forum blijven hangen, alleen dat zal steeds en steeds minder worden.

Dennis Postma

Jammer om te lezen Rogier.

Ik ben helaas een van de stemmers die er niet bij kan zijn. Ik kreeg geen verlof, vandaar.

Maar ik ben het er wel mee eens dat er nog meer bij kan.

Rogier

Ik ben zelf ook 1 van die stemmers, en ik ben het helemaal met je eens Dennis er kunnen der veel meer bij. Volgens de nieuws berichten zijn wij "uit" de recessie. Dus uitgeven mensen helpen we de economie nog beter.

Ard Klok

Ik ga er helaas ook niet bij zijn. Momenteel wat problemen met mijn rug( zal de leeftijd wel zijn l-), dus denk dat ik verstandig moet zijn en deze meeting moet laten schieten. Voor degenen die wel gaan alvast veel plezier toegewenst.

Edwin Postma

Truckertje

juul

Jammer om te lezen dat de opkomst zo laag is.

Xanquezer (Frank)

*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

Losballos (Ron)

Als we allemaal zo negatief blijven doen..... bijna alle posts gaan erover dat er een lage opkomst is
Rozen zijn Rood
Mijn naam is Ron
Dit gedicht slaat nergens op
Magnetron


#RememberTheBuster

Rohald

Helaas is dat de werkelijkheid Ron.
Maar gelijk heb je wel.

Voor de leden die gaan: laat het de pret niet drukken en geniet van een "gratis" dagje plezier onderling !-!
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

Losballos (Ron)

#71
Helaas moet ik alleen komen, Rick die eerst mee zou gaan is vandaag naar het ziekenhuis geweest voor zn rug, en met de mri hebben ze gezien dat zijn hernia weer terug is, misschien dat ik nog iemand mee kan nemen maar weet het niet zeker.

En is er misschien nog iemand van de clubwinkel aanwezig bij deze meet? want dan wil ik wel een setje url stickers bestellen
Rozen zijn Rood
Mijn naam is Ron
Dit gedicht slaat nergens op
Magnetron


#RememberTheBuster

matthew

Nee is niet aanwezig.
Maar bestel deze bij Rohald en dan komt dat wel goed.

Zie Pm

Dennis Postma

Goed nieuws, ik kan toch aanwezig zijn.  !-!

Xanquezer (Frank)

*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev