Advertenties


ACT reactie's op de projecten topics deel 25

Gestart door matthew, 30 oktober 2008, 23:50:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

freek

ik weet het matthew. en blijf het natuurlijk ook wel doen maar niet meer in de extreme. en het feit is er gewoondat ik op diesel verder wil en graag groter wil rijden.

dus leek me dit een uitgelezen kans. maar ik heb al veel auto's bezocht maar niemand wil genoeg voor die van mij neer leggen

en tot die tijd blijft hij trots in mijn bezit  !-!
only men of stihl

Alex Verloop


freek

ik kom zowieso kijken. maar volgens mij mag ik er niet tussen heb niks gehoord in ieder geval dus kom zowieso maar weet niet of de auto er ook is
only men of stihl

Stefan

@ Fabian

je kan meteen wel je remklauwen spuiten alstie toch op de brug staat..;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Decepticon#1

Een nieuw gespoten Megane....blijft een prachtig gezicht....geniet ervan Fabian!

Alex Verloop

Goed bezig Fabian ;)  !-! JE hebt je woord tot nu toe waargemaakt  _o_ Y

matthew

Ziet er goed uit Fabian,die kan dadelijk een mooi nieuw meeting seizoen tegemoet zien.

rs50jochem

Ziet er goed uit Fabian.. Wel even als tip voor de toekomst.. Die verenspanner in de bankschroef vastzetten en dan kan je je schokdemper met veer er gewoon opleggen.. En de slagsleutel gewoon horizontaal erop zetten.. Dan sta je niet non stop met 10kg aan gewicht in je handen maar alleen meer met de slagsleutel.. ;)

Dirk Kuipers

Goed bezig Alex!
We even foto's maken van je blinb bling werk he? :)
Ben daar wel erg benieuwd naar hoor!!!

Succes ermee!

Enne, moet er ook een strik om zaterdag? :P
Moe ik ook nog de wekker zetten... :)

Alex Verloop

tnx Dirk, kreeg vanmiddag een telefoontje dat hij het waarschijnlijk begin volg week pas terug krijgt  :neen:. Maar komen uiteraard pics ;).

Strik niet nodig, schuren ook niet ;). Blijft hier twee dagen overnachten en dan gaat die richting de afgesproken plek  :D

Joey Voormolen

Lowered M3C GT

Alex Verloop

Alvast succes Dirk ;) Cadeau met strik ontvangen van Peter trouwens  :D

Dirk Kuipers

Ja, zag hem alweer aangeboden voor een kratje.. :) hahaa!

FabianMegane

Succes Dirk, ben benieuwd naar de nieuwe vorderingen. Hopelijk kan die ORANJE Coupe snel weer de straat op !-!

paikey


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev