Advertenties


Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 13 gasten bekijken dit topic.

J to the H (Jeroen)

Welkom Ton.

Dan ben ik het met Dante eens dat de schade erg meevalt, optisch dan.
Gelukkig is je zoon er goed vanaf gekomen.

En er staat zo te zien nu weer een hele mooie grandtour voor de deur.
Mooie kleur hoor! 42-tg-gt: The Great GrandTour

Lennart

Hoi Ton, Welkom op het forum !!

Heel veel goede en veilige kilometers met je nieuwe wagen !!

't belangrijkste is inderdaad dat je zoon niets heeft en met plezier achter het stuur blijft stappen
En ahg,,, wie autorijdt,, rijdt ooit wel een keer schade.. Ongeluk zit in een klein hoekje.
Hopelijk blijft deze lang zonder schade!!
assumption is the mother of all f*ck ups

Karin

Welkom Ton, veel plezier hier.

Gelukkig is je zoon er goed vanaf gekomen.

Loekaaz

Dank allemaal voor het warme welkom!

@Lennart: Het is inderdaad een geimporteerde uit België vandaan (Luik) dus alles Frans-talige boekjes erbij. Weer eens wat anders dan Duits  :D

@Felix: Ik ben zelf woonachtig in de Beemster (NH) en zat op kamers in Arnhem. Maar ga straks mijn laatste halfjaar in (afstudeerstage) en zal er dus weinig te zien zijn ;)

@J-H (Jeroen): klopt! Dat heb je scherp opgemerkt, maar het was nét op (lees: over) het randje. Ledig gewicht van de aanhanger is 1000 kg, en de hefbrug zelf woog bijna 400 kilo. Maar volgens de wet geldt bij belading het max. aanhangergewicht en dat is 3500kg  8)7 hahaha. Maar hij trok het prima, met zn schamele 82 pk!

mvg, Lucas

mark

Welkom Ton.  !-!

BTW heeft de grantour ook al de ots gehad? voordat de afdekplaat/spoiler er af waait.  ;)


antonionie

Hoi Mark, jij en alle anderen bedankt voor het welkom heten.

Vorige week is inderdaad de OTS uitgevoerd voor de achterklep spoiler.
Ik had me aangemeld op "my Renault" en kreeg daar een melding dat de auto deze OTS nog moest krijgen.
Reparatie aangevraagd via de officiële Renault site voor de reparatie en de volgende dag werd ik al gebeld door Renault dealer Nieuwendijk in Hillegom
met de mededeling dat zij van Renault Nederland een melding gekregen hadden om een afspraak met mij te maken voor de reparatie.
Ik had Nieuwendijk opgegeven als mijn voorkeur dealer, niets dan lof voor Nieuwendijk Hillegom over het afwikkelen van het hele gebeuren !!!!!
Spoiler zat inderdaad een beetje los maar zit nu weer zo vast als een huis.

Groeten,

Ton

mark


Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

matthew


Yorick

Goedenavond,

Mijn naam is Yorick en ik heb sinds begin 2013 een Renault Megane Coupe aangeschaft. Mijn eerste eigen auto, altijd leuk!

Heb niet veel verstand van auto's, maar sinds ik een eigen auto heb ben ik wel geïnteresseerd in handigheidjes, feitjes, verhalen en mooie Renault Megane's!

Ik zal is even rond loeren in het forum. :police:

Yorick

rickluten

Een bekende op het forum die nog is dichtbij woont ook!

Welkom Yorick  :D
Renault Megane Coupé 1.6E 1996 Rood

Yorick


Christian de Vriend

Die zit nog lekker strak in de lak zo te zien,nette megane  !-!

welk blok ligt er in?
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Yorick

Thanks. Als je goed kijkt zie je wel lichtjes kleurverschil ter hoogte van de achterbanden. De auto heeft schade gehad en is opnieuw gespoten.

Er ligt een 1.6e 16 klepper in.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev