Advertenties


Reacties in projectpagina's toestaan of niet?

Gestart door Tedo, 13 september 2015, 18:18:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tedo

#45
We gaan het zien. Er zijn over en weer sterke en minder sterke argumenten geweest ter onderbouwing van de twee standpunten.

Voorlopig heeft jouw laatste suggestie (polderen) nog de minste animo, maar het is niet zo dat die stemmen dan automatisch bij een van de andere twee gerekend kunnen worden, juist omdat het een middenweg tussen die twee is.  ;) Voor de duidelijkheid heb ik dat in de poll ook aangegeven.

Willem


Dirk Kuipers

Citaat van: korte op 15 september 2015, 15:31:14
Het zou misschien nog wel de beste keuze zijn om het al dan niet open te stellen voor reacties bij de topicstarter zelf te laten, dan hebben degene die het niet wilen hun zin en kunnen zij het dicht laten en degene die dit wel graag willen kunnen het dan openzetten.... Polderen noemen we dat toch?   ;)
En bewandel je de middenweg  !-!

Ik snap je standpunt heel goed, maar als forumeigenaar (en dat zijn we allemaal, ik bedoel mij of de moderators daar niet mee) wil je een stukje kwaliteit leveren. En dan denk ik dat de huidige oplossing qua projecten die kwaliteit levert. Namelijk heel overzichtelijk een project kunnen bekijken.
Dus de middenweg is naar mijn idee ook geen goed idee. Dan zadel je lezers ook op met reacties als de projecteigenaar daarvoor gekozen heeft.

Maar inderdaad, alle reacties in 1 topic "smijten" is niet echt sjiek. Ik zou eerder zoeken naar een oplossing waarmee je die reacties wat beter kunt ordenen.

We hebben er in het verleden wel eens aan gedacht om voor elke projectpagina ook een topic aan te maken voor reacties. Dat zou ik een betere oplossing vinden dan alles open gooien. Maar ook dan is het moeilijk filteren (je kunt naar datums reacties kijken) welke reacties op welke berichten slaan. 

Rogier

Ik heb op nee gestemt, ik vindt het dan te on overzichtelijk worden. En zoals Dirk zegt dan worden de projecten pagina's worden dan veelste groot en na mijn mening ook minder aantrekkelijk om door te balderen.

Kan er niet een persoonlijke reactie's op projecten aangemaakt worden? Nu is alles in 1 en als iedereen zijn eigen krijgt blijft het overzichtelijk op de projecten pagina, en het is voor iedereen overzichtelijker wat iedereen van zijn project vindt.

Dat lijkt mij een goede middenweg :q

korte

Geen gek idee heren! Topics gesloten laten maar daar wel per topic een eigen reactietopic naast laten lopen  !-!

Ik zou dat tov hoe het nu is/leest al een enorme verbetering vinden, zeker mbt de grotere projecten kan de topicstarter dit ook altijd teruglezen maar ook ik en andere geïnteresseerden lezers/leden die wat later lid zijn geworden dan dat het topic loopt kunnen zo beide volgen. Mijn persoonlijke interesse gaat voornamelijk uit naar de wat grotere projecten zoals die van Dirk en Yves en omdat terug te vinden is niet te doen. Helaas zijn dat lopende of geëindigde projecten maar het zullen vast niet de laatste grotere projecten zijn. En dan brengt deze discussie alsnog een uitkomst waarbij (neem ik aan) beide partijen (voor- en tegenstanders) mee zouden kunnen leven  !-!

mark


Christian de Vriend

Daar ben ik ook wel voor te porren,ieder zn eigen reactie topic  !-!
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Willem


mark

Als iedereen dan een linkje er naartoe maakt onderaan in zijn handtekening dinges gedeelte. Dan word reageren ook heel makkelijk.  ;)

Willem


korte

Mooi dat het een zo kan leiden naar het ander, ik zou zeggen dat we hiermee niet hoeven te wachten tot 13 oktober gezien het een mooi compromis is waar zo te lezen de voorstanders van "open voor reacties" als de wat meer behoudende leden zich prettig bij voelen.

Geen idee of het veel werk is dit te realiseren voor de moderators? Want volgens mij moet er wel ff een knopje op gezet worden gezien we nu nog geen eigen topics aan kunnen maken in het reactie gedeelte (ik neem aan dat deze indeling dan ook gewoon zo gescheiden kan blijven bestaan?).


En nogmaals, laatste keer.... Hulde voor de moderators welke ondanks hun eigen bezwaren toch open hebben gestaan voor discussie en input van de leden  !-! Er zijn fora genoeg waar moderators hun "macht" gebruiken en zaken doorvoeren zonder enige vorm van overleg. Kijk dat maakt een club als deze onderscheidend en geeft het een uniek karakter, Yorick  ;)

Willem

We zullen het even overleggen natuurlijk. Het is niet zoveel werk om het zo te maken dat iedereen zelf een reactietopic kan openen. Denk dat ik in een avondje werk ook wel een paar van de huidige reactie topics kan opsplitsen naar waar het bij hoort.

Rohald

 !-!

Misschien is het dan handiger dat de leden zich melden bij een moderator om een reactie-topic aan te maken voor hun project. Zou krijg je geen vervuiling in de subgroep doordat leden zelfs topics te pas en te onpas aan gaan maken en hoeven de moderators niet voor elk project een reactie-topic aan te maken. Er zitten projecten tussen waar al jaren niets meer mee gedaan is (zei ik heel schuldig kijkend :sleepey:). Nieuwe leden hebben snel genoeg door hoe hier gewerkt wordt.
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

Christian de Vriend

Ik denk dat dat sowieso al moeilijk is (lijkt) om bij te houden,ik heb ook al niet veel gedaan de laatste maanden,soms word er van alles gedaan
en soms gebeurd er maanden niks..
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Willem

Alles op z'n tijd. Zo nu en dan moet de geldboom weer wat water, kunstmest en tijd hebben om te groeien.  o-)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev