Advertenties


Trillingen tijdens afremmen?

Gestart door Alessio, 16 juni 2014, 21:29:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Christian de Vriend

zware rechter voer,in combinatie met zachtjes remmen.....  :? :?
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Alessio

Je moet die truc maar eens onder de knie krijgen Christian  ;)

En was inderdaad de remschijf,achteraan zag je het gewoon met het blote oog al..

martijn

ik had het zelfde met me Renault Megan en daar waren de schijven ook krom van en in zeer slechte staat heb er nu nieuwe schijven er op gezet en nu is het over  nu dus denk wel aan krome schijven en je ziet het niet dat ze krom zijn

groet martijn

davey28

Goedemorgen,

ik heb ook een aardige trilling in het stuur en ook voelbaar in de pedalen tijdens het afremmen. Ik heb 2,5 maand gelede mn remschijven en remblokken bij de renault dealer in rotterdam zuid laten vervangen voor Bosch remschijven.

Zit hier nog iets van garantie op? of ben ik gewoon de pineut? ik ben voornamelijk een file rijder van pernis naar Nieuwerkerk a/d ijssel.

Alvast bedankt! gr, Davey

duckie1098

carbon loraine heb ik ooit eens op een motorfiets gehad.Remt als een idioot maar de schijven slijtenbijna net zo hardals de remblokken.Toen ik de groeven uit de remschijven had, heb ik deze blokken er af gegooid, en standaard nissin rembloken erop.

groetsels,

Ben

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev