Advertenties


Audio vastzetten???

Gestart door RuuP, 1 mei 2006, 16:13:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

RuuP

mensen,

ik heb in mijn kofferbak 2 versterkers en een subwoofer liggen, maar deze staan/liggen nog los. Vanzelfsprekend vliegen ze bij elke bocht alle kanten op.

Heeft iemand suggesties om deze apparatuur vast te zetten zonder een hele (houten) opstelling hiervoor te bouwen? 

Edgar

Rubberen antislip matjes helpt wel een beetje.

peterachterop

Zet de sub (neem aan dat ie in een kist zit) vast met sjorbanden.

Maak 2 kleine gleufjes onder de kist in de originele bodemplaat en doe de sjorband hierdoor. Nu over de kist heen en vast zetten.

Versterkers is toch een verhaal van vast schroeven (aan de bodem, achterbank of bovenkant van de kofferbak).

Edgar

Maar waarom niet een bodemplaat dat valt op zich wel mee qua houtwerk...

Timo Zuiderduin

Timo's Tip van de week!!!

men neme, Klitteband!
men neme een Subwooferkist

plak aan de onderzijde het klitteband vast en plaats de kist op de desbetreffende plaats in de kofferbak. hij zal als het goed is netjes op zijn plek blijven staan.


inderdaad de versterker aan de bank schroeven of aan de bovenkant van je kofferbak vastzetten.

Stefan

of dubbelzijdig tapijt tape... Y
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Bartjuhh

Ik heb het met klitteband gedaan! Werkt als een trein! succes !-!

Michel Cijs

let op dat een sub aardig wat weegt, je wilt niet met een ongeluk dat het door je achterbank heen komt zetten............

mooi houten bodemplaatje maken en daarop vastzetten werkt het mooiste  !-!

MB82

Een mooie bodemplaat maken waar je ter grootte van de kist een gat maakt waar de kist met woofer precies in past. Wel even netjes bekleden nog. Blijft bij mij prima zitten !-!

RuuP

Nou mensen, bedankt voor de (vele) tips. Hier kan ik zeker iets mee, maar ik wil hem er soms nog wel gemakkelijk uit kunnen halen voor bagage. Dus ik denk dat ik voor het klittenband idee ga.

Nogmaals bedankt

Timo Zuiderduin

Overigens heeft Michel C. wel een heel goed punt aangesneden.

als je inderdaad een ongeluk krijgt kan door de kracht van de klap de subwooferkist met een grote vaart naar voren vliegen en zo door de wagen heenvliegen.

Ik weet eerlijk gezegd niet hoe de bank van een coupe zit maar als die naar voren te klappen is dan maak je kans dat de Sub bij een ongeluk je hele auto doorvliegt waardoor je een verhoogde kans op letsel hebt.

hou dit wel in de gaten!! veiligheid is belangrijker dan gemak!!!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev