Advertenties


Uitlaat en verlagen

Gestart door xCoupex, 20 februari 2012, 12:12:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

xCoupex

Hallo mensen,

Misschien een veel gestelde vraag maar toch even en topic geopend,

Ik ben op zoek naar een leuke uitlaat voor mijn megane ph2, het geluid moet sportief zijn maar niet TE overdreven.

Ook zou ik willen weten hoeveel het me gaat kosten als ik me megane ph2 wil verlagen ( niet al te veel gewoon 2/3cm )

Dank.

Christian de Vriend

voor een set veren ben je gem. 90€ kwijt,excl montage,en dan hopen achter je achteras
nog omlaag kan,die willen wel eens vast roesten.

kwa uitlaten heb je keuze zat,je zal dan ook onder de leden een variatie tegenkomen aan soorten
maten en geluid,zelf heb ik een raceland demper met elektrische bedienbare klep,idiaal in mijn ogen
brullen als je wilt,dicht voor de nachtelijke uurtjes door de wijk,of half open voor de snelweg.

ik was voor die demper 200€ euro kwijt incl 2 afstandsbedieningen,excl montage
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Edwin Postma

Weet niet waar je woont.
maar ik heb hem op maat laten maken bij pm-performance te swifterbant.
je kunt zo gek niet verzinnen en hij maakt het.
Truckertje

Roadkill (Michiel)

gaat het nu om een meg1 of een meg2??? Ik zou bij een meg2 voor een schroefset geen,rij zelf met een V-maxx en bevalt goed,zelf eronder gezet dus enkel de schroefset en 2 veerpootlagers betaald. En ben pas bezig geweest voor een andere uitlaat  was ik bij Maxiperformance in Hengelo net zoveel kwijt als een orginele bij Renault,maar dan naar mijn wensen gemaakt en rvs.
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev