Advertenties


Blauwe stadslichten toegestaan ja of nee????

Gestart door Zakaria, 19 december 2009, 00:17:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ErikVr

Nou, €1000...dat is wel een beetje erg optimistisch voor goede xenon units. (vorige week 2300 moeten afrekenen voor 2 nieuwe units)
Maar inderdaad het is een stuk veiliger.

Wegmisbruikers...ach stelletje primaten.
Gr, Erik van Rijn

Mazda MX5 Executive Leer/Bose/Nav/Xenon

ErikVr

Meerprijs voor mijn GT was 2500 als optie.
Ik weet dat ze het bij BMW en Volvo nog veel bonter maken.
Gr, Erik van Rijn

Mazda MX5 Executive Leer/Bose/Nav/Xenon

maXcomX

Tja, die kunnen de vraag wel voorleggen aan die opper, die alles schijnt te weten. Op internet, kom je ook vaak niet verder dan een onduidelijke conclusie. Overigens, is er laatst een onderzoek geweest naar de ADAC... die wordt hier in Duitsland vergeleken met de maffia, en daarbij vindt ik testrapporten van commerciële organisaties om verschillende redenen een beetje dubieus.
Veilig voor de bestuurder die Xenon heeft, maar onveilig voor de gene die erdoor verblind wordt. Dat is met normale koplampen al erg, maar Xenon is nog erger.
Gelukkig zijn we het er wel over eens dat het duur is en moeilijk, of niet zelf te vervangen als je langs de weg staat.

Groetjes, Tony.

Zakaria

Citaat van: ErikVr op 20 december 2009, 12:17:11
Nou, €1000...dat is wel een beetje erg optimistisch voor goede xenon units. (vorige week 2300 moeten afrekenen voor 2 nieuwe units)
Maar inderdaad het is een stuk veiliger.

Wegmisbruikers...ach stelletje primaten.

Zo wat is er gebeurd?

Is het gewoon dat je de auto wilt op pimpen?
Megane 1.9dci 6bak 2004, dvd klapscherm + hoofdsteunen.
+ Megane 1.5dci 6bak 2007, panoramadak, renault navigatie scherm carminat + stuurbediening.

Robin

Wie mooi wil zijn, moet pijn lijden (in de knip :P )
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev