Advertenties


Blauwe stadslichten toegestaan ja of nee????

Gestart door Zakaria, 19 december 2009, 00:17:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Zakaria

Ik heb vandaag stadslichten gemonteerd en voorzien van blauwe kleur, is dat nu wel
toegestaan ja of nee.

Alvast bedankt heren !-!
Megane 1.9dci 6bak 2004, dvd klapscherm + hoofdsteunen.
+ Megane 1.5dci 6bak 2007, panoramadak, renault navigatie scherm carminat + stuurbediening.

Zakaria

Megane 1.9dci 6bak 2004, dvd klapscherm + hoofdsteunen.
+ Megane 1.5dci 6bak 2007, panoramadak, renault navigatie scherm carminat + stuurbediening.

Zakaria

Er staat wel het mag niet anders dan geel of wit stralen.

En xenon verlichting dan?
Megane 1.9dci 6bak 2004, dvd klapscherm + hoofdsteunen.
+ Megane 1.5dci 6bak 2007, panoramadak, renault navigatie scherm carminat + stuurbediening.

richardv

#3
Xenon is niet blauw maar wit. (En dan heb ik het niet over die goedkope lampjes die Xenon look zijn). En je hebt vast ook aftermarket Xenon die blauw zijn (haangt van het aantal Ks af) maar die mogen dus ook niet.

M.a.w. men mag alle soorten verlichting verkopen maar voeren op de openbare weg is een ander verhaal. Zelfde als die lichtbalken onder een auto (Fast and Furious) .

Stefan

Mag officieel niet.
Ik heb ook van die Led's in mijn stadslichten, maar iedere keuring worden ze er weer uitgehaald en vervangen voor die lelijke gele dingen
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Zakaria

Dan worden ze vandaag weer eruit gehaald, helaas. Dan vervang ik het wel door felle leds stadslichten.

En passen zulke achter lichten op de megane? Van die leds knipperslichten..

knipperlicht-Lampen-18-LED-s-BAU15s-PY21W-Oranje 
Megane 1.9dci 6bak 2004, dvd klapscherm + hoofdsteunen.
+ Megane 1.5dci 6bak 2007, panoramadak, renault navigatie scherm carminat + stuurbediening.

Zakaria

Super bedankt voor de informatie, dan laat ik ze inderdaad mooi erin zitten.
Wel gaat ik de voor dimlichten vervangen door xenon look lampen 55watt.
En de stadlichten door 4smd leds.
Megane 1.9dci 6bak 2004, dvd klapscherm + hoofdsteunen.
+ Megane 1.5dci 6bak 2007, panoramadak, renault navigatie scherm carminat + stuurbediening.

Zakaria

Citaat van: Stefan op 19 december 2009, 12:42:13
Mag officieel niet.
Ik heb ook van die Led's in mijn stadslichten, maar iedere keuring worden ze er weer uitgehaald en vervangen voor die lelijke gele dingen

Stefan welke leds geven nou veel extreem licht, want je hebt veel verschillende met een hoeveelheid leds erin verwerkt..

4, 6 etc.
Megane 1.9dci 6bak 2004, dvd klapscherm + hoofdsteunen.
+ Megane 1.5dci 6bak 2007, panoramadak, renault navigatie scherm carminat + stuurbediening.

Zakaria

#8
En waar staat dit voor (T10) W5W 4 SMD..?

4a6 leds W5W kleur xenonwit, heb je ook leverbaar.

Wat geeft nu beter licht/kwaliteit?  8)7
Megane 1.9dci 6bak 2004, dvd klapscherm + hoofdsteunen.
+ Megane 1.5dci 6bak 2007, panoramadak, renault navigatie scherm carminat + stuurbediening.

Robin

Die van mij zijn ook blauwig (stadlichten) nooit last mee gehad :P
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Zakaria

#10
Citaat van: Robin. op 19 december 2009, 17:43:56
Die van mij zijn ook blauwig (stadlichten) nooit last mee gehad :P


Nooit aangehouden? Die van de renault zijn nu ook echt gewoon helemaal blauw. Maar te riskant, maar het ziet er wel heel mooi uit.

Ik heb net meteen een set 6LED xenon stadslichten besteld .
Megane 1.9dci 6bak 2004, dvd klapscherm + hoofdsteunen.
+ Megane 1.5dci 6bak 2007, panoramadak, renault navigatie scherm carminat + stuurbediening.

Stefan

@ Zakaria

Tsja, dat is lastig, blijft een kwestie van uitproberen.. Y

Ik heb pilot lampjes met 12 LED's erin, ook die geven maar redelijk licht.
Maar het gaat mij meer om de uitstraling en de betere combinatie met het fabrieks xenon Y



***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Zakaria

Als eerste een mooie auto stefan, ziet er goed uit vooral met fabrieks af xenon lenzen! geweldig.  !-!
Ik vind ze goed schijnen die stadslichten.
Ik heb 6 leds besteld, nu even afwachten wat het gaat op leveren in de avond. Ik maak wel fotos ervan.

Megane 1.9dci 6bak 2004, dvd klapscherm + hoofdsteunen.
+ Megane 1.5dci 6bak 2007, panoramadak, renault navigatie scherm carminat + stuurbediening.

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

maXcomX

Ik heb de vraag maar voorgelegd aan de redactie van de TV serie ""Wegmisbruikers", afwachten maar.
Zelf vindt ik die xenon verlichting super irritant, zeker als er iets mis is met de afstelling. Nog los van de exorbitante bedragen dat die verlichting kost en voor een gewone automobilist is die niet zomaar even te vervangen als er een defect optreedt. Led verlichting daar en tegen, vind ik weer wel een goede stap, weinig energieverbruik, nagenoeg stroringsvrij en lage tot geen onderhouds/vervangingskosten.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev