Advertenties


Ervaring met "Car DVD SYSTEM FOR RENAULT MEGANE"

Gestart door zombie007, 16 november 2009, 12:04:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

zombie007

Hallo allen,

Heeft er iemand van jullie ervaring met de 'made in China' DVD systeem gadget voor de magne ii? Het ziet er erg leuk uit. Ik ben aan het overwegen om me er een aan te schaffen, vooral om dat ie windows CE draait, hetgene mij leuk lijkt om je eigen spul erop te draaien.


Robin

Geen ervaring mee, maar lijkt me wel tof apparaat, zeker om Windows CE :)

Wat kost dat?
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Roadkill (Michiel)

Heb je er wat meer info van? wil ook een 2 din in mijn GT
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

zombie007

#3
Hallo allen,

Er is heel veel over te vinden, probeer het te google. Het plaatje hierboven linkt naar http://audiosources.en.made-in-china.com/offer/LqUnaMtbvgWD/Sell-Car-DVD-SYSTEM-FOR-RENAULT-MEGANE.html.
Het spul komt allemaal uit China. De prijzen die ik gezien heb, beginnen zo rond USD 550.00. Misschien moeten we een gezamelijke actie opzetten om een groot aantal in een keer aan te schaffen!!! Ik heb geen flauw idee hoe zoiets gaat. Moet je bijv. invoer + belasting betalen en hoeveel etc....

rened

ik heb het bij een collega van mij in Taiwan gezien, in een golf 5 danwel, voor megane hadden ze daar ook niet,
maar zag er goed uit! leek echt net origineel.
Tot hij hem aanzette dan, het menu voor de carkit (bluetooth) zag er echt eruit of t door een kleuter is geprogrameerd,
radio precies t zelfde.
Desalniettemin wel erg gaaf. Zat ook TV op.

ErikVr

Ja en stuk gaat het :D

En win ce in m'n auto...oh man ik moet er niet aan denken. Rotzooi :)
Gr, Erik van Rijn

Mazda MX5 Executive Leer/Bose/Nav/Xenon

Roadkill (Michiel)

Uhm heb gister nog een link door gekregen van een maatje van me : www.chinavasion.com  En heb vandaag op tweakers gelezen dat het best leuk spul is,heb nu ff geinformeerd naar een 2 din met Navi/bt/dvd,tv,en wat nog meer.Voor minder dan 200..... Voor dat geld wil ik de gok wel wagen,beetje a-merk met al die mogelijkheden kost hier snel het 4 voudige,en dan krijg je nog je 2-3 jaarlijkse updates voor je gps a 200-300 euri.... enig nadeel t.o.v. door jou getoonde toestel is dat ie niet die mooie vorm heeft.
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Roadkill (Michiel)

Ik snap dat je zo denkt,heb ik zelf ook zeker gehad.Maar heb gekeken op een forum,natuurlijk niet van de site zelf(!),maar een nederlandse site.Daar waren de reacties over het algemeen erg positief,enkel vonden ze het een vrij prijzige (!) webwinkel..... Maar goed voor dat geld durf ik het wel aan.En wacht ook nog ff gebruikers ervaring van die maat van me.Maar wil iig wel een audio met een beetje knappe kwaliteit geluid.Verder "made in" zegt ook niet zoveel he,een fiets met het plaatje Made in Holland  betekent meestal ook enkel dat alle (in China geproduceerde...) onderdelen in Nederland samengebouwd worden tot 1 geheel.... En hoeveel elektronica komt tegenwoordig niet uit China? Maar goed als ik overtuigd ben en er voor ga dan zal ik je op de hoogte houden hoe het bevalt ok?
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Erwin Haanen

Das toch net hetzelfde als je een 1 din dvd speler met touchscreen koopt bij auto 5 of aldi,ja het gaat maar na 2 weken denk je jezus die ###knop werkt alweer niet naar behoren of nee dat kan ik niet want die aansluiting heb ik niet enz enz het werkt en het zal ook wel blijven werken maar het gaat zich erom wat jij belangrijk vind

ik heb er ook van die merken gehad,maar ben altijd op de koffie gekomen en heb voor pioneer gekomen nog geen problemen gehad

en ja die oude heb ik aan ee vriend gegeven en die is al een jaar supertevreden waarom omdat ie alleen de radio heeft opstaan :-)
megane 4 station 1200 gtline

subzero


Roadkill (Michiel)

Citaat van: RS50Jochem op 18 november 2009, 22:48:14
Voor 350 euri koop je tegenwoordig gewoon een knappe Pioneer D3 2-Din.. MET DE LAATSTE SOFTWARE..

Uhm voor 350 een 2din Pioneer klopt,maar die heeft echt geen navigatie hoor ;).Btw je kan het ook anders zien,wij (ook ik) vinden deze prijzen errug goedkoop,maar zou dat niet komen omdat we hier gewoon erg veel betalen voor dat soort dingen???Denk dat bijvoorbeeld een Pioneer in Hongkong,Tokio of waar dan ook in die streek een stuk goedkoper is dan hier... En wie zegt mij dat die eigenlijk ook niet uit china komen,ook jappanners zijn gevoelig voor lage lonen landen.Ik snap jullie redenaties ook wel,ben ook nog niet overtuigd hoor,maar twijfel genoeg om het te gaan proberen zodra ik het in real life gezien heb,en het lekker klinkt.

Verder wat er werd gezegd over het forum wat ik gelezen heb;topic was al een ruim jaar actief,stonden een hoop verschillende mensen op,en compleet nederlands.

en ja er zat ook wel turf tussen,maar dan praat je over gadgets van een paar euri verder zal ik het never nooit niet gaan vergelijken met een top end serie van bijvoorbeeld Pioneer of een Alpine (ben niet blond ;)) Maar als het geluid net zo is als eeen instapper van Pioneer van 100 euri vind ik het goed zat. En ik moet toch aan een carkit,en dan wel een bleutooth,beetje parrot is ook snel 150-180 euri,dus word inprincpe een gok van 30-50 euri (mits het geluid me een beetje overtuigd)

Maar goed wat ik al zei,overtuigd het geluid dan schaf ik hem aan,en laat ikweten hoe ie bevalt,ook als het tegen valt,en ja dan weet ik dat jullie gewaarschuwd hebben :):) (Ach ben altijd al eigenwijs geweest ;))
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

ErikVr

De productiekosten van een mid-range 7" touchscreen is zo'n $175. (schermen die gebruikt worden door pioneer/jvc/etc)
Kun je nagaan wat er in deze chineese dingen zit ;)
Gr, Erik van Rijn

Mazda MX5 Executive Leer/Bose/Nav/Xenon

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev