Advertenties


Gekraak rechtsvoor,

Gestart door Heatzone (Mark), 8 augustus 2011, 14:18:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Heatzone (Mark)

Laatste tijd kraakt het rechtsvoor! Heel irritant. Vooral bij insturen of heuvels heeft hij er last van.
Als ik bij het zij scherm duw dan hoor je het ook. Tijd voor een nieuw rubbertje of kan iemand uit ervaring zeggen dat invetten ook helpt?
En belangrijker welk deel zou het kraken kunnen veroorzaken?

Dante

Klinkt als ophanging of homokineet/aandrijfas...
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Heatzone (Mark)

Hmm, ik hoor het namelijk alleen rechts voor de linkerkant heeft er geen last van. Is dit een kwestie van smeren?

LKW

Ik weet niet of het inmiddels al is opgelost, maar anders zou ik graag willen weten of het geluid een kraak of een klonk is? En heeft hij het ook bij stationeer (stilstaand) insturen? In dat gevalt zou ik het rechter veerpootlager eens na laten kijken.

Heatzone (Mark)

Het is nog niet weg, stilstaand insturen doe ik niet omdat dit niet echt goed schijnt te zijn, echter met heel langzaam rijden en insturen maakt hij echt een gekraak, ook als ik bijvoorbeeld met mijn gewicht rechtsvoor (als je voor de auto staat) de auto iets naar beneden duw hoor je het ook... Hij is er al voor naar de garage geweest die wisten het zo niet te vinden.
Nou vermoed ik dat ze ook niet eens de moeite hebben genomen om echt goed te zoeken.. Dat was de laatste keer dat ik hier me auto breng, maar dat terzijde :P

Raad je aan dat ik het snel laat nakijken?

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev