Advertenties


Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn Mégane] DEEL 67

Gestart door Benjamin Renon, 1 december 2015, 19:38:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

JasperBreda

Speakers geïnstalleerd. Bestuderen van de informatie op de doos doen mij denken dat deze speakers destijds werden geleverd bij het optionele 4x30 watt Radio / CD pakket. Duidelijk merkbaar dat deze speakers van een hogere kwaliteit zijn dan de standaard papieren Blaupunkt exemplaren. Hoge tonen zijn heel helder en er is een lekker strakke bass door de hele auto. Fader ingesteld op 9 voor en 7 achter. Constructie en materialen van de speakers lijken erg op de 'Cabasse' versie van de latere types Renault. Mocht er nog aan te komen zijn (ik had de laatste doos, komt blijkbaar uit de vitrine van een Renault Dealer), is dit zeer zeker een aanrader!

Afbeelding: verschil tussen standaard en nieuw

meganofiel70

Ik heb m,n megane laten polijsten  ....echt super resultaat geen swirl meer,mooie diepe glans...ben er super blij mee en megane kan weer jaren vooruit.



zapp


mark

Was van plan om mijn megane ook is te verwennen met een polijst beurt.
Maar daar dacht het weer helaas anders over.  :D

Fubar (Marcel)

Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan


meganofiel70

Ik had veel swirl,daar ergerde ik mij behoorlijk aan.ik wilde met de tijd mij er zelf aan wagen om dit weg te poetsen,maar ja .....geen zin,geen tijd,slecht weer enz enz .......en toen lag er onder de kerstboom een kadootje een waardebon van een poetsbedrijf bij ons uit het dorp......ik geloof dat het 150 euro heeft gekost.


Ghost_Rider187

Citaat van: meganofiel70 op 18 januari 2016, 18:03:46
Ik had veel swirl,daar ergerde ik mij behoorlijk aan.ik wilde met de tijd mij er zelf aan wagen om dit weg te poetsen,maar ja .....geen zin,geen tijd,slecht weer enz enz .......en toen lag er onder de kerstboom een kadootje een waardebon van een poetsbedrijf bij ons uit het dorp......ik geloof dat het 150 euro heeft gekost.

Als u in de buurt van Nijmegen woonde dan had ik uw dit voor minder kunnen doen.
Aangezien ik al 17 jaar prof.autopoetser ben bij een BMW dealer :)

meganofiel70

Citaat van: Ghost_Rider187 op 18 januari 2016, 20:08:40
Als u in de buurt van Nijmegen woonde dan had ik uw dit voor minder kunnen doen.
Aangezien ik al 17 jaar prof.autopoetser ben bij een BMW dealer :)

ik vond dit al niet overdreven duur hoor......en komt erbij dat ik er goed 5 min vandaan woon.

YVE5

sow, onder de 150 euro een auto poetsen? zal wel superieure kwaliteit zijn....  Gewoon gewassen zeker? of 1 grote hologram?  kan je toch nooit je uren uithalen? of werk je voor 5 euro per uur?
Automotive Photography & more: www.YVE5.be

JasperBreda

Ik ben wel benieuwd wat zo'n polijstbeurt kan doen voor een oudere auto. Mijn coupeetje staat nog aardig strak in de lak, maar wel wat ondiepe krasjes en cirkels van de wasstraat. heeft er iemand voorbeeldjes met foto's ofzo?

mark

Daarom ga ik dus nooit door de kras straat.
Niet dat mijn auto daar door kan, want het subframe ligt nog geen 10 cm van de grond.  :D

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev