Advertenties


plasmateller platen

Gestart door wouter-coupe, 19 januari 2008, 00:19:19

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

wouter-coupe

gevonde gewoon signaal van de radio werkt ook heb gewoon van die stekkertjes gebruikt en dan krimpkous derover
klaar thx

Axl

bestaan er ook plasma teller voor een 1.9 dTi phase2??

GRoetjes
Axl

Axl


Thijsie

Ik zou RB cartuning als ik jou was even mailen. Die kan jou precies vertellen of ze bestaan en eventueel te leveren zijn.

monteurtje

heeft er iemand toevallig ook nog zo'n setje plasma tellers liggen? ben beetje opzoek. heb blauwe led verlichting er achter. maar dat krijg ik er niet door heen door het oranje iemand toevallig een idee hoe ik het er door heen kan krijgen want moet je naar witte plaatjes toe of zo in plaats van oranje? of iemand handige tip hier voor?

alvast bedankt

mvg corné

Decepticon#1

Die van mij worden momenteel gemonteerd (door een kameraardje), maar de vraag van hem aan is (aan jullie) waar jullie de kabeltjes van de tellerplaten hebben gelaten: gewoon naar achteren geduwd, of is het klokkenhuis verder dicht? Of hoe dat, want bij de vorige plaatjes zaten geen kabeltjes. Gaarne jullie help, eventueel met een fotootje zou super zijn!

Christian de Vriend

bij mij zat er een kasje bij,en zoals je zegt,heb ik alles achter de tellerbak weg gewerkt.

Ik zit alleen nog met het probleem dat 3 wijzers geen licht krijgen,ik heb alles vervangen door leds,ik ben bang de de bundel van de led te veel rechtvooruit staat,het plastic wat ligt moet geleiden naar de wijzers zit aan de zijkant van de leds,ik heb het vermoeden dat ik het 1 en ander moet aanpassen,zodat de bundel echt in het plastic schijnt.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev