Advertenties


plasmateller platen

Gestart door wouter-coupe, 19 januari 2008, 00:19:19

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

wouter-coupe

Hallo,

na vorige keer al opzoek geweest te zijn naar een shop die deze platen had deze dus gevonde.Toen werd er mij verteld da ze besteld da ze besteld waren.nu 2 maande later en mailtjes nog niks.Nu min vraag kan iemand mij vertellen waar deze nog WEL te verkrijgen zijn is voor megane coupe 1.6e analoge tellers




http://www.racing24.de/shop/index.php?cat=c1175_Megane-I.html&XTCsid=ad0f87b1ba989079bd7b076ae27d1fba

M.v.g.

Wouter

peterachterop

liep of loopt een actie waar ze deze platen als groep kopen.

volgens mij bijrb cartuning.

heb zelf eenandere mooie set gezien uit polen.

zal de link zo ff plaatsen.

RB Cartuning

Hallo,

Ja dat klopt, er loopt een actie via mij met dezelfde tellerplaten. Ik krijg over ongeveer 1 a 2 weken binnen, dus ik kan altijd een setje extra bestellen.

Groeten,

robert
RB Cartuning

wouter-coupe

kan je mij vertelle tegen welke prijs en moet ik dan nog iets van ergens lid van worden om zo de korting te  behale?

gr wouter

Christian de Vriend

daar ben ik nu te laat mee denk ik

ik heb laatst nog een mailtje gestuurd naar die zelfde site,er staat 2 types voor mijn mc,dus heb gevraagt welke ik moest
hebben,hij wilde een foto hebben van mn klokken.

Zit nu midden in een aankoop van mn huisje,dus heb nog geen tijd gehad om terug te mailen.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

peterachterop

Citaat van: peterachterop op 19 januari 2008, 09:35:58
liep of loopt een actie waar ze deze platen als groep kopen.

volgens mij bijrb cartuning.

heb zelf eenandere mooie set gezien uit polen.

zal de link zo ff plaatsen.

bij deze.



Retro look.

wouter-coupe

zijn die retro ook te krijgen met analoge tellers net als ik heb.... van welke site zijn deze

m.v.g.

wouter

Christian de Vriend

Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

peterachterop



op de site kun je hieruit kiezen.

wouter-coupe

#9
zien er zkr wel vet uit het enige nadeel ervan is dat me pools zegmaar slecht is.Wat ik wel zie is een prijs van? 139 euro of poolse zloty.Dit zou dus neerkomen op een bedrag van 38 euro.

Gr wouter

Decepticon#1

Ze zijn ook wel via de Deutsche Ebay te krijgen: tachoscheiben...Megane...moet lukken

wouter-coupe

zojuist een mail naar polen gestuurd en gelijk wat terug gehad der is een bedrijf in nederland die hun spullen verkoopt en ook gewoon met een site voor de geintresseerden onder ons:http://www.custom-tuning.nl/

bedankt nog voor de reacties


Gr

wouter

Christian de Vriend

Beter hey

die hebben zowel van de moman site,als die van racing24 site.

persoonlijk ga ik voor die van racing24

dankje wouter  !-! :D
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

wouter-coupe

graag gedaan ik voor die andere is weer eens wat anders zijn besteld als ze erin zitte plaats ik wel even een fototje


gr

wouter !-!

wouter arnouts

laat het me ff weten of ze echt mooi zijn anders ga ik ze ook bestellen ben dat oranje echt beu grtz

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev