Advertenties


Angeleyes deel 2

Gestart door Bob, 9 december 2005, 15:41:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Remco_B

Ja zal wel meevallen. Knipperlichie eruit, grilletjes eruit, dan je koplampunit eruit en tada de nieuwe kunnen erin  ;D Sprak hij stoer  :)

2seemegane

haha ja tis indd niet zo veel werk hoor .

alleen hij moet wel netjes zitten? ;D

en ik hoop dat me boos kijkers erop passen? >:(

peterachterop

Citaat van: Wesley op 11 december 2005, 00:02:05
Even over het monteren, ik heb mn megane nog niet zo heel erg lang dus vandaar dat mijn vraag is of deze makkelijk te vervangen zijn ?!

dat is niet ff een kwestie van lamp los halen oude eruit nieuwe erin en weer vast zetten.

Ik heb ooit eens mn lampen eruit gehad.
Ik heb mn bumper er op dat moment af gehaald ivm spuiten. Een voorbumper eraf werkt wel makkelijker.
Daarna kap omhoog en beginnen.
De middelste roostertjes losschroeven en verwijderen. je zult onder de lamp even moeten pielen omdat ze daar geklikt zitten en ff stroef eruit zullen gaan.
Daarna de knipperlicht losschroeven en verwijderen.
Als laatste de headunits loshalen en verwijderen.
Let wel op dat de angeleyes een knippelicht hebben die aan de headunit vast zit. ben benieuwd of de ophangpunten in 1 keer goed passen.

Remco_B

Ja idd hoop ook dat de maatvoering van die lampies goed is anders wordt het wel een beetje een gklooi om da goed te krijgen.

Wesley

Hey misschien een goed idee als er iemand een how'to van kan maken voordat iedereen de angel eyes heeft ?!
Dan moet er wel iemand zin hebben om dat te maken zonder dag hij de angeleyes erop kan zetten, iemand zin ?

peterachterop

Als ik ze heb wil ik er wel een soort van FAQ van maken.
Ga niet mn lampen verwijderen voor niets. ;)

mickeynox

Op zich is dat redelijk makkelijk. En als ik dat zeg is dat ook echt zo. Ik heb zwarte koplampen erin gezet en het enige wat een beetje moeilijk was. Was de knipperlichten gelijk te krijgen met de koplampen. En de angeleyes zitten aan elkaar. Dus moet nie zo moeilijk zijn  :D

Wesley

Citaat van: peterachterop op 11 december 2005, 13:37:32
Als ik ze heb wil ik er wel een soort van FAQ van maken.
Ga niet mn lampen verwijderen voor niets. ;)

Daar hou ik je aan ! :)

peterachterop

is goed.
zal de fotos en de beschrijving* zsm naar jeroen mailen.



*als ik de lampen heb

Wesley


Meganez

Of er moet tijdens een meeting een workshop "angeleyes monteren" gegeven worden. Ik stel mijn megane wel beschikbaar, alleen moeten we eigenlijk wel eerst weten welke lampen er precies in de unit komen want waarschijnlijk zal ik mijn oranje knipperlichten niet overzetten in deze heldere units.

peterachterop

daar zijn andere grijze lampen voor welke ook in de lekus lampen worden gemonteerd.

RB Cartuning

Ik kan er wel voor zorgen dat ik een aantal setjes silvervision op voorraad heb liggen van Phillips. Ik weet nog geen exacte prijs, maar als er genoeg animo voor is, kan ik dat wel uitzoeken.

Groeten,

Robert
RB Cartuning

Arno

Heeft iemand foto's van angel eyes op een megane? Want ik zou niet weten hoe het eruit ziet :) Of weten jullie het zelf ook niet en bestellen jullie maar wat ;)

peterachterop

wacht maar ff een week of 2/3 dan hebben we wel fotos. ::)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev