Advertenties


Angeleyes deel 2

Gestart door Bob, 9 december 2005, 15:41:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bob

En hier weer verder met alle perikelen rondom de angeleyes  :D

Greencabrio


Ferdi

denk dat ik ze later bestel, ik wil eerst eens kijken hoe ze bij andere staan, en ga van de winter druk aan de slag met mijn 'kontje'  ;)  :D

2seemegane


MB82

Gaat het niet snel kapot dan als de lampen van plastic zijn (steenslag bijvoorbeeld)? En wordt het niet dof na verloop van tijd?

Greencabrio

Niemand weet of ze van plastic zijn of glas.....Want ze zijn nog niet uit.....

- Michael.                                           (gegevens verstuurd)
- Peter (alleen de gladde dus).              (gegevens verstuurd)
- Wesley.                                           (gegevens verstuurd)
- Dave.                                               (gegevens verstuurd)
- Danny.                                             (gegevens verstuurd)
- Remco_B.                                        (gegevens verstuurd)
- Davey.                                              (gegevens verstuurd)
- Raymond!                                         (gegevens verstuurd)
- Meganez (Nils).                                (gegevens verstuurd)
- Mark.                                    .          (gegevens verstuurd)
- Richard (2seemegane).            .         (gegevens verstuurd)
- Wilfred (cabrio98).                    .        (gegevens verstuurd)
- Nielske                                            (gegevens verstuurd)
- Engl (Daan)                                        (gegevens verstuurd)
- Mrtijn (Martijn)                                    (gegevens verstuurd)



Tuned

precies kan net zo goed glas zijn, ik leidde het alleen af naar de tigra angel eyes
en het glas zal dan plastiek zijn (bij de tigras) en dit word niet dof zeg alleen  mocht het geen glas zijn dan is een krasje snel gemaakt
maar we moeten maar eens zien als ze er zijn :D

Meganez

Erug tof van robert dat de prijs 249,- blijft en dat we ze in zijn vrije tijd aan huis op kunnen komen halen  :D. Kunnen we er misschien toch nog een meeting aan vast plakken..

Glas of kunststof zien we wel, hoop alleen dat het lichtbeeld een beetje goed is.

MB82

Ahh ok afwachten dus. Ben al benieuwd naar de eerste foto's ;)

peterachterop

robert licht de buren alvast maar in dat een van de komende weekenden t een beetje druk wordt in de straaat. :D

Wesley

Als ze van plastic zijn en je krijgt een krasje kun je dit best goed polijsten toch ?

2seemegane

Citaat van: peterachterop op 10 december 2005, 01:19:02
robert licht de buren alvast maar in dat een van de komende weekenden t een beetje druk wordt in de straaat. :D

inderdaad wel lachen als we echt met z'n allen de zelfde dag komen rond de zelfde tijd  :D

Tuinder

Voor mij kan het als het meezit helemaal goed uitkomen aangezien als het meezit deze week waarschijnlijk mijn bodykit bij RB cartuning binnenkomt. Misschien valt alles dan wel zo samen dat ik tegelijk me auto en de angel eyes weer op ken halen, dat zou echt super zijn ;D. Misschien valt er dan nog een leuke afspraak te maken dat de angel eyes gelijk gemonteerd worden, dan ben ik de eerste die ze erop heeft zitten? ;) :D, aangezien er dan toch aan mij auto gewerkt wordt.

Mrtijn

maak er nou geen wedstrijd van... :P :P Straks staan er 14 man op een zondag voor Robert zijn huis te sleutelen.

:)

Wesley

Even over het monteren, ik heb mn megane nog niet zo heel erg lang dus vandaar dat mijn vraag is of deze makkelijk te vervangen zijn ?!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev