Advertenties


verlagen

Gestart door Roy., 9 november 2011, 23:09:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Remy P

Edje, we zitten in hetzelfde schuitje....als ik het zo allemaal lees, denk ik dat we toch beter af zijn met een schroefsetje en dus zullen we iets langer moeten sparen ;) Denk dat een Vmaxx schroefset al best aardig is hiervoor en voor een prima prijs??

sijm138 (jesse)

ik had een schroefsetje van v-maxx en deze was gewoon goed was wel stug maar als je snel de bocht door wou kon je dat ook echt.
ik heb hem nu verlaagd met veren en dan heb je gewoon veel meer rijdt comfort..
megane coupe 1.6E 98.
chevrolet camaro 5L V8 78.

Remy P

Het enige nadeel van sneller en strakker door de bochten gaan, is dat je bandjes dit meestal niet zo fijn vinden ;) die zullen wel eerder slijten lijkt mij...de zijwaartse druk moet zich ergens uiten ;)

sijm138 (jesse)

ja dat inderdaad wel ja.
maar als je echt wil weten wat je auto doet dus lekker snel de bocht door wil en zo zou ik een schroefset nemen.
we hebben hier in d omgeveing een bocht waar je met een normale auto hooguit met 90 95 door heen kan en ik ging er soms met 120 a 130 door heen dus in het bochten werk merk je het erg goed..
megane coupe 1.6E 98.
chevrolet camaro 5L V8 78.

Renegade (Mark)

V-maxx is gewoon goed spul voor de prijs die je betaald ! Alleen na het monteren en afstellen even de stelringen invetten zodat ze niet vast komen te zitten !-!

Rick Santbergen

Als je het geld heb is KW het beste, anders inderdaad v-max nemen.

Christian de Vriend

Citaat van: Rick Santbergen op 13 november 2011, 13:27:20
Als je het geld heb is KW het beste, anders inderdaad v-max nemen.

helemaal mee eens  !-! !-!

Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

eliatuning

KW is zeker het beste merk, maar je hebt ook nog weitec ervoor, ook een goed merk
ik heb 3 jaar gereden op veren(-4,5cm) en originele schokdempers.
Geen problemen gehad.
Op de huidige had ik een schroefkit (H&R) en veel fijner om te rijden.
Ik raad een schroefkit aan.
rather low and slow than high and fast

Edwin Postma

Van mij mag die hobbelen ;) :9~
maar wat zijn ongeveer de kosten van kw of v-maxx?
En wat kan ik achter het beste monteren?.
En wat kost zoiets +-?
Truckertje

Christian de Vriend

Moet zeggen dat ik over weitec niet echt te spreken ben als het op weg gedrag komt,als je echt voor wegligging gaat,raadt ik die niet aan
maar dat is mijn mening.
Ik was voor mij setje 1250 kwijt,moet wel zeggen,dat als ik,na 4 naar na montage,de hoogte wil afstellen,
dan heb ik enkel een koperen borsteltje,remreiniger,poetsdoek en de schroeftool/sleutel nodig,en afstellen maar,niks geen roest ofzo na 4 jaar.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

eliatuning

rather low and slow than high and fast

Edwin Postma

gezien het prijskaartje van de KW denk ik dat ik tog maar eens ga kijken naar een V-maxx. o-)
Truckertje

Christian de Vriend

Citaat van: edje op 13 november 2011, 19:56:39
gezien het prijskaartje van de KW denk ik dat ik tog maar eens ga kijken naar een V-maxx. o-)

ze geven het niet bepaald weg bij een pakje boter  :q  :)
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

ShiftGear ( Erwin de Rijke )

Citaat van: edje op 13 november 2011, 19:56:39
gezien het prijskaartje van de KW denk ik dat ik tog maar eens ga kijken naar een V-maxx. o-)

Ik denk ook niet dat jij gaat hoeken met je cabrio, zoals Christian en Ik vaak doen.
Dus een V-max setje zou in jou geval al prima volstaan! Je auto staat dan al lekker laag op z'n pootjes, en af en toe kun je toch een beetje sportief een bocht nemen, of veiliger kunnen uitwijken! ( is ook een groot voordeel met een schroefset!)
Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

Edwin Postma

vergis je niet Erwin.
Ik kan er ook wel wat van.
Maar dat is al wel minder sinds ik de meg heb. 8)7

Citaat van: Christian de Vriend op 13 november 2011, 20:01:19
ze geven het niet bepaald weg bij een pakje boter  :q  :)
Nee? ook niet met freebees? o-)
Truckertje

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev