Advertenties


Ervaring met achterbumper nlpower

Gestart door Qweras, 28 februari 2005, 17:51:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tuned


Citeermaar er is maar weinig goeds over deze set.

nou de set past wel maar is dus alleen passend gemaakt voor die megane M_coupe2003 (eigenbouw)

CiteerKan toch ook haast niet anders voor dat bedrag.....

niet alle verplichte keurmerken zitten er nog bij, als je in duitsland een eigen bumper ontwerp zal die ook een ABE eb TUV keurmerk moeten hebben, dus gaan ze deze hele set eerst keuren van daar de lage prijs, de duitsers komen er gewoon nie mee door de apk keuring daarzo, wij zouden er geen moeite mee hebbe.

denk dat als alles strax goed is en de nodige keurmerken er opzitten dat de prijs dan een 100 euro per onderdeel omhoog gaat, maar ja


Qweras

Voor 100 euro neem ik dat TUV keurmerk risico wel, maar het feit dat hij niet zo passen maakt me beetje terughoudend... :-\

Meganez



sebastiaan

Citaat van: sebastiaan op  1 maart 2005, 15:30:22
http://213.133.123.93/megane/index.php?board=1;action=display;threadid=15822
wil je meer weten over deze set.m_coach, een lid op het forum heeft deze set..

citaat van m_coach:Wir haben die Sachen mit den Teilegutachten von den Wagen eingetragen, wof?r es die zuerst gab, also Heck von Bmw, Schweller vom 206er und Front vom Mazda 6.
voel een deja vu...jeroen? :) :) :)


coupe-monte-carlo

Citaat van: Danny op  1 maart 2005, 13:47:40
@matthijs,
wie heeft dan gezegd dat ze te kort zouden zijn. Op de foto lijken ze te passen, maar ja.. beetje polyester en wat photoshop werk en ?lles lijkt te passen...
van een bedrijffie uit rotterdam is mij dit verteld, weet zo niet hoe die heten, adverteren in ieder geval regelmatig op marktplaats over bumpers e.d

peterachterop

De eerste 2 bumpers gaan waarschijnlijk deze week in bestelling. meer info volgt...


Tuned


peterachterop

Citaat van: peterachterop op  3 maart 2005, 13:55:57
De eerste 2 bumpers gaan waarschijnlijk deze week in bestelling. meer info volgt...

Wel bij RB cartuning.

Qweras

Ja, plus een setje skirts! + een mooie deal h? peter  :D

peterachterop

Met samen werking krijg je heel wat voor elkaar :D

DIKKE PRIMA ;)

Meganez

Dan wacht ik nog even op jullie ervaring met de achterbumper voor ik hem zelf ook bestel. (ik hoop alleen dat hij dan in die tussentijd niet ineens tuv wordt gekeurd waardoor hij een stuk duurder wordt)

Mck

Heb ook een bumper besteld, :D
Wel bij NL-power ze zeiden dat hij ook voor fase1 was....

We zien wel, anders maar even iets aanpassen. ;D

Zou waarschijnlijk met een week binnen zijn!!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev