Advertenties


Ervaring met achterbumper nlpower

Gestart door Qweras, 28 februari 2005, 17:51:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dennis Postma

NL-POWER heeft het probleem dat ze het verschil niet weten tussen phase 1 en 2, toen ik voor de zwarte lexus lichten ging kijken hadden ze alleen het type voor de phase 2  :-\ , en toch bleven ze beweren dat het echt voor de megane coupe van 1996 - 1999 was, toen heb ik ze toch maar even het verschil laten zien  ;D wil NL-POWER niet afkraken maar als je iets voor je Megane wilt zou ik niet daar heen gaan  :-\

Qweras

Dit is wel erg apart. Ik dacht de voorbumpers voor fase 1 en 2 verschillend waren.. maar dat de achterbumpers meestal wel op beide modellen passen...

Een mailtje naar RB en hij zei dat hij w?l op een fase 1 past.. (de achterbumper dan he..)

peterachterop

Staat ook wel ergens op t forum.

Aleen met de cabrio's wil t niet passen.

coupe-monte-carlo

de skirts passen alleen na aanpassingen, heb hier ooit ook eens info over gevraagd, ik geloof dat ze eigenlijk iets te kort zouden zijn

Tuned


Seitenschweller F1 (2 St?ck) f?r Megane Coach und Cabrio
M40573MEG
? 199,-


Sto?f?nger RBT vorne f?r alle Megane Phase2 (ausser Scenic).
M40571MEG
? 219,-


Sto?f?nger RBT hinten f?r Megane Coach Phase2.
M40572MEG
? 199,-

van de reichard motorsport site afgehaald moet dus zonder al te veel problemen gaan passen, moet wel zeggen dat ik de prijzen van deze onder delen totaal niet duur vind  :o

Qweras

@matthijs,
wie heeft dan gezegd dat ze te kort zouden zijn. Op de foto lijken ze te passen, maar ja.. beetje polyester en wat photoshop werk en ?lles lijkt te passen...

Tuned

ja en een bedrijf als reichard gaat ook echt tekorte skirts verkopen   ???

zal verschil in de cabrio en normale megane zitten maar dat is kwestie van de juiste bestellen, en als NL power maar een van de 2 heeft tja dan kan het mis gaan, geloof niet dat Reichard motorsport een nieuwe kit verkoopt die ze ten eerste gesjopt hebbe en ten tweede van geen kant zou kloppen, hou er wel rekening mee dat dit eerst een eigen creatie kan zijn geweest van iemand (net zoals toen die japstyle voorbumper)


Tuned

ik ga van de zomer even serieus denken om deze kit aan te schaffen en die ik nu heb weg te doen...

ids

Citaat van: Dave op  1 maart 2005, 14:02:03
ja en een bedrijf als reichard gaat ook echt tekorte skirts verkopen ???

zal verschil in de cabrio en normale megane zitten maar dat is kwestie van de juiste bestellen, en als NL power maar een van de 2 heeft tja dan kan het mis gaan, geloof niet dat Reichard motorsport een nieuwe kit verkoopt die ze ten eerste gesjopt hebbe en ten tweede van geen kant zou kloppen, hou er wel rekening mee dat dit eerst een eigen creatie kan zijn geweest van iemand (net zoals toen die japstyle voorbumper)



Volgens mij is dit ook een eigen creatie van iemand geweest! Ik heb op de duitse meganeforum ooit eens een elenlange post gezien waarin deze bumper door een persoontje thuis gemaakt werd!!  Kritiek van veel mensen was toen dat op de foto leek dat hij niet helemaal lekker paste (Bij de neus)  Even goed zoeken op het duitse forum onder quasselecke dan kun je die post denk ik no gwel vinden!!

Tuned

maar neem aan dat reichard dat toch verfijned?

en anders is dat voor de spuiter die het mooi passend mag maken  ;D

Michel Cijs

die voorbumper krijgt je echt niet snel mooi op een ph1

ik vind hem op de foto waar ook op is gesjopt hem al niet prachtig zitten......

achterbumper en skirts vind ik mooi en de voorbumper past er geheel bij qua stijl maar het moet wel mooi passen.

sebastiaan

#26
http://213.133.123.93/megane/index.php?board=1;action=display;threadid=15822
wil je meer weten over deze set.m_coach, een lid op het forum heeft deze set..

citaat van m_coach:Wir haben die Sachen mit den Teilegutachten von den Wagen eingetragen, wof?r es die zuerst gab, also Heck von Bmw, Schweller vom 206er und Front vom Mazda 6.

Tuned

mm wat ik er uit op maak is dat het nog niet goed TUV gekeurd is, en dat dat eerst moet gebeuren, ook dat ze de fotos flinkt gesjopt hebbe en dat degene die dat allemaal aangepast heeft er nog niet echt van af wist
(Das ist mein Wagen  da muss ich mal mit RB reden, ich wei? n?mlich davon garnichts. ), dus deze kit kan wel gaan komen alleen word er nu nog aan gewerkt het allemaal goedgekeurd enz te krijgen
(Also habe mir die Sachen gerade mal angeguckt, und da steht das beim Heck ein T?v-Gutachten bei ist und bei den Schwellern eine ABE, nur die Front ist mit Material Gutachten, also denk ich mal das RB auch die Gutachten fertig haben, ausser die Front halt.)

sebastiaan

en zo is het maar net Dave. :D
Hier zitten heel wat haken en ogen aan. >:(
Ik heb even de site van de duitse collega's doorgenomen
maar er is maar weinig goeds over deze set.

Kan toch ook haast niet anders voor dat bedrag..... :-X

Ik zou mijn geld even bewaren en wachten totdat alles in orde is.

Qweras

#29
Het is inderdaad jammer dat de voorbumper niet echt phase1 geschikt is.
Op dat duitse forum heeft die gast inmiddels wel een ander sierstukje...

Ik gaat die blauwe auto vanavond eens een mooi megane-geel kleurtje geven, om een betere indruk te krijgen...

Kan iemand aangeven wat er geshopped moet zijn aan  de foto's?

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev