Advertenties


angeleyes koplampen megane coupe 1 phase 2

Gestart door Renaultsport250, 5 januari 2010, 01:16:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Colin

Het is maar 15 euro en het is een mega leuke club
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Stefan

Voor die 15 euro hoef je het inderdaad niet te laten (en eenmalig 12,50 toch trouwens...??)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dropsleutel (Björn)

Haha ja, daar ben ik van overtuigd, maar alle beetjes helpen he,
Komt met de tijd vanzelf, zijn andere dingen die op dit moment voorgaan ;)
Laten we maar eens back on-topic gaan  !-!
Engelen zitten niet in je koplampen, die zitten op je schouder

Dropsleutel (Björn)

Zoo, de lampen zitten er in, na aardig wat gekloot met de voorbumper, afbrekende boutjes ed  :0
Ook kreeg ik de 6-pins stekker niet uit de originele koplamp, dus heb ik ervoor gekozen door te meten en alles direct op elkaar te zetten.
Voor degenen die ook graag op deze manier willen werken zal ik binnenkort even een kleurschema'tje op het topic zetten. :grin:

Wel nog een probleempje, een slechts 1 groot licht doet het, en het ligt niet aan het lampje, dat is gewoon goed, iemand ideeen? :x
Engelen zitten niet in je koplampen, die zitten op je schouder

Colin

Je hebt toch alles doorgemeten? Dan zou er stroom op moeten staan en is het miss toch het lampje.
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Dropsleutel (Björn)

Nouja, ik heb alle draadjes van de originele kabelboom doorgemeten, en daar direct de goede draad van de nieuwe unit opgezet. Maar gisterochtend naar mijn werk had ik gewoon beide lampen groot licht, en die heb ik er ook beide ingestoken om te proberen, maar die werkten ook geen van beiden, zou heel toevallig zijn als ik nu opeens 3 kapotte lampjes heb.
Engelen zitten niet in je koplampen, die zitten op je schouder

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev