Advertenties


angeleyes koplampen megane coupe 1 phase 2

Gestart door Renaultsport250, 5 januari 2010, 01:16:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Renaultsport250

Hallo

ik zit met een moeilijke keuze welke lampen ik het beste kan kopen.
ik heb een setje gezien van dectane voor mijn megane uit 2000 en ik heb er ook gezien van autostyle. die van dectane waren 300 euro en van autostyle 235 euro. ik wou weten wat nou de beste keus zou zijn. welke de beste kwalitijd heeft en wat jullie ervaring er mee is.

Marius.

persoonlijk ken ik Dectane niet, maar kan je iig niks negatiefs over Autostyle vertellen.
Leveren spul altijd goed af met goede kwaliteit!

Succes ermee!
Renault Megane Coupé 2.0 16V - 1996

ErikVr

Ik wou net precies het tegenovergestelde zeggen. Alles wat ik 'vroeger' van autostyle kocht was goedkope plastic rommel. :)
Gr, Erik van Rijn

Mazda MX5 Executive Leer/Bose/Nav/Xenon

Marius.

Haha, zo heeft iedereen verschillende ervaringen met verschillende bedrijven schijnt wel :P
Renault Megane Coupé 2.0 16V - 1996

ErikVr

Ik denk dat het er helemaal aan ligt wat je bestelt.
De onderdeeltjes waarvan ik ze in het boek mooi vond, bleek gewoon echt plastic rommel te zijn.

Aan de andere kant verkopen ze ook gewoon goede merken. Maar als er geen fabrikant bij staat zou ik het links laten liggen.
Gr, Erik van Rijn

Mazda MX5 Executive Leer/Bose/Nav/Xenon

ErikVr

Ik had morette lampen op de coupe en die waren perfect.
Gr, Erik van Rijn

Mazda MX5 Executive Leer/Bose/Nav/Xenon

Christian de Vriend

morette is ook stukke duurder

ik heb van die zwarte koplampen,geen angeleye,maar geen problemen met vocht.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes


NiQo

Ik heb op cargoods angel eyes gezien voor €139,- (ph1)

Is dit dan ook rommel? Ze geven wel een jaar garantie.
Wel zeer goedkope lampjes...

http://www.cargoods.nl/shop/angel-eyes/2832-angel-eyes-renault-megane-i-96-99-/
Yellow RMC 1.6 8V on 17" Momo's

matthew

Ach volgens mij zijn het allemaal van dezelfde leverancier,en de lampjen worden ook steeds goedkoper,want toen ze er net waren heb ik er 285 euro voor betaald.


Renaultsport250

ik heb dit even op een laag pitje gezet. maar toch bedankt voor de reacties.

Rogier

angel eyes zijn best te doen hoor je moet ze alleen goed afkitten en bij de knipperlichten de rubbers aftapen zodat er geen water meer bij kan anders kunnen inderdaad de vissen erin zwemmen heb ik op het moment ook :q van de zomer ga ik ze dicht maken zodat er niks meer in kan qwa vocht.

en persoonlijk vindt ik die angel eyes met die ledjes ernaast erg mooi alleen dan in de zilvere kleur maar dat is mijn persoonlijke smaak ;)

Koentje

Zijn er ook andere ringen voor te koop?
Iets feller?

Colin

ringen naar mijn weten niet maar fellere ledjes wel. ff googele o-)
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Rogier

zijn alleen vellere ledjes voor te verkrijgen zijn volgens mij hid led's soms zie je die ook nog wel is in een bmw zitten

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev