Advertenties


De ideeënbus.

Gestart door Dennis Postma, 3 maart 2011, 16:41:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tedo

 Y :D

dxf kan ik maken. Welke versie van Autocad heb je?

Willem

Wij hebben geen Autocad, ipv daarvan hebben we solidworks.


Tedo

Oké, check je mail en kijk maar of je er wat mee kan.

Willem

Zal het even bekijken. Mocht het niet lukken kan ik het zelf ook maken.

Willem

Ik kan hier niet zoveel mee omdat dan alle middendelen van de letter eruit gaan vallen. Plus als ik het wil laten snijden moet het ook echt formaat van de voetsteun zijn met daarop het logo en de gaten er in.

Rohald

Bij de O van Twingo hebben ze daar ook een leuke oplossing voor gevonden.
Hoe zou het eruit komen te zien als de letters A en b leegvallen? Want dat zijn de enige letters waarbij het gebeurd. Het logo zal misschien iets aangepast moeten worden om alles netjes en duidelijk uit te kunnen snijden. Als je dat subtiel doet, ziet niemand het verschil.
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

korte

En erin laten "graveren" is dat niet iets? Zal minder duur zijn en als het diep genoeg zit op een mooi gepolijst plaatje ziet dat er ook wel dik uit...

Rohald

Als het diep genoeg is, kan er misschien ook wel een laagje verf in voor de verduidelijking. Dat zal misschien niet zo snel slijten.
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

korte

Zou wel kunnen, zijn wel weer extra kosten om dat te laten doen maar inderdaad slijten zal het niet snel

korte

Of logo erin stansen, hoeft er alleen maar een mal gemaakt te worden

Willem

Ik denk dat laser- of watersnijden het mooiste resultaat geeft. Aangezien je dan toch meteen de hoeken een mooie ronding mee kan geven en de gaten voor het bevestigen meteen op de goeie plek hebt.

korte

Zeer zeker waar, maar daarmee zal de prijs denk ik ook wel wat hoger komen te liggen en kan me voorstellen dat je als club dan niet 20 van die dingen op voorraad wil hebben liggen. Wat ik van andere clubs ken is een inkoopactie, prijsafspraak maken met degene die het maakt, minimum afspreken (zeg 10 stuks) dan een topic openen er een sluitingsdatum aanhangen en dan kijken of je de beoogde 10 stuks haalt of er boven zit. Dan blijf je als club niet met restanten zitten die kostbaar zijn en hebben degene die er een willen er ook 1 voor een vaak mooie prijs.

Tedo

Ik heb je een nieuw bestand gestuurd wat rekening houdt met het wegvallen van delen.

Willem

Klopt, maar als ik er een wil zou ik een laser gesneden willen. Ik ben met je eens dat het waarschijnlijk goedkoper is om te drukken of te graveren. Als ik via school gratis een test kan laten doen tegen alleen de materiaalkosten, hou ik die zelfs als ie er mooi uit ziet.

Willem

Wil je dat ik de voetplaat enzo er zelf om heen maak want ik heb verder geen afmetingen o.i.d. Tedo

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev