Advertenties


De ideeënbus.

Gestart door Dennis Postma, 3 maart 2011, 16:41:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Yorick

Jammer dat er niet meer leden reageren op de ideeën.

Ander idee: Kun je tijdens de registratie van nieuwe leden het niet verplichten dat ze zich eerst voorstellen in het voorstel topic?

Wellicht creëer je daarmee de feeling met t forum wat meer ipv alleen je vraag stellen en weer weg klikken.

Rogier

Doe nog een keer een inkoop actie op de bosch ruitenwissers, toen werdt er genoeg besteld wat ik me kan herinneren. Ik kan ze wel gebruiken :D

Igoranty

#392
Wat denken jullie van een opberg tas voor in de kofferbak met ''Meganeclub'' erop genaaid? 
Verder kun je van die mooie bordjes maken die je op je achter- en voorruit kunt plakken (vierkant, of in de vorm van een kenteken) met logo.

Misschien een stom idee, maar gooi het er toch uit: een Grote handdoek met meganeclub erop..die kun je overal gebruiken of mooi op je hoedenplank leggen (waar de speakers zij bevestigd)  dan zie je mooi groot : MEGANECLUB.NL  er op met een logo.

Voor de creatievelingen: Als iemand een mooi/stoere design kan maken me logo dan kunje die als stickers uitprinten en op je kofferbak en/of ruiten plakken! Als het een mooie plaatje wordt dan zal er zeker vraag naar zijn.....

Als er nog iets opkomt, dan zeg ik het wel  !-! !-! Wil ook graag helpen en er iets leuks van te maken.

Gr.

Igor !-! --
Nieuwe trots *** Renault Megane III 2.0-16v TCe 180 Privilege ***

Oud, maar goud: http://www.meganeclub.nl/fora/index.php?topic=18628.0

FB pagina: https://www.facebook.com/igor.antypov.3?ref=tn_tnmn

mauricee93

Ik vind het toch best wel jammer dat carclean geen clubsponsor meer is
het lijkt mij toch dat er heel wat clubleden op het forum actief zijn
die graag hun auto poetsen met kwalitatief goede spullen.
moet toch wel zeggen dat carclean zo ongeveer het compleetste assortiment
Poetsmiddelen aanbied




Rogier

Als ik heel eerlijk ben, ik heb nog nooit op hun site gekeken, en ik heb een krat vol poets spullen liggen maar dan van andere merken.

Stefan

Carclean is een top bedrijf.
Sinds ik daar ben gaan bestellen heb ik echt goede spullen tot mijn beschikking gekregen en dus niet meer alleen de gebruikelijke halfords / valma / turtle /mequiars meuk.. :neen:
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Rohald

Na het zien van Tedo's nieuwe aanwinst in zijn sedan (pedaalrubbers): is het niet mogelijk om een voetensteunplaatje te maken met daarin het clublogo? Ik heb ze weleens vaker gezien bij andere forums.
Voor degene die niet weten wat ik bedoel: aan de linkerkant naast de pedalen heb je een steun zitten waar je je linker voer op kan zetten. Daar dus ;)
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

Rohald

#397
zoiets
(Sorry, het lukt me niet om een foto te plaatsen via de mobiel)

2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

Tedo

Leuk idee! Vraag is wel of de maat voor alle types Megane hetzelfde is. En of de lijnen van het logo niet te dun zijn om uit te laseren (want een erop gedrukt logo slijt op den duur).

Umpire (Robin)

lijnen zijn nooit te dun om te maken Tedo, er is altijd een bepaade bewerkingstechniek voor handen om dat te doen. eventueel logo anders te plaatsen waardoor het wel makkelijker/goedkoper is.
Wil je nog een Gin-Tonic? 'Tuurlijk, ik heb morgen Tonics te doen'

Niemand weet dat de broers van Bruce Lee, Crues en Mues, de ontbijtindustrie zijn ingegaan..

Tedo

Bij de raamstickers liepen we tegen dat probleem aan namelijk.  ;)

Willem

Bij lasersnijden is dat geen probleem weet ik uit ervaring. Wij hebben er 2 op school :p

Tedo

Nou, wat let je Willem. Maak er eens een op proef.

Willem

Kan eens vragen of dat mag. We mogen normaal alleen voor projecten laten snijden. Kun je een dxf file met het gewenste logo maken Tedo? Anders moet ik die zelf maken en daar heb ik momenteel geen tijd voor.

Yorick

Miss mag je er een paar snijden voor een zacht prijsje.  ;)
Mag de leraar een half uurtje in je auto rijden.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev