Advertenties


De ideeënbus.

Gestart door Dennis Postma, 3 maart 2011, 16:41:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Roy (Coup a One)


Lennart

gebruik de parkeerschijf regelmatig. Vind 't een leuk idee!
assumption is the mother of all f*ck ups

Dominique Reijerink

De pen is ook bij ons met open armen ontvangen!

En de schijf is ook zeker wel een goed idee, gebruik em toch zo nu en dan
In bezit van Renault Mégane II Grand Tour 1.6 16V
Een leeg glas bier is hetzelfde als een bh aan de waslijn, het beste is eruit.

Ard Klok

Parkeerschijf is inderdaad een leuk idee. Moet wel zeggen dat ik hem nauwelijks gebruik, maar als je hem dan toch gebruikt is het wel leuk als er een logo van de club opstaat.

Karin

Als jullie er over na gaan denken om dit idee uit te voeren, zou ik graag wel een parkeerschijf van dat flexibele spul willen hebben in plaats van hard plastic. Ik heb er wel eens een gehad van hard plastic maar die was zo kapot.

Umpire (Robin)

#365
Een zeer klein ideetje:

een smiley/emoticon met een camera, voor als er een request met foto komt of iets dergelijks..

EDIT:
Over de parkeerschijf, ik heb er nu eentje van carglass. Heb dat ding bij zo ongeveer elke club in Nederland nodig omdat ik m'n gebakje niet naast het veld wil zetten. Misschien snappen sommigen nu waarom carglass mij er eentje gegeven heeft..
Wil je nog een Gin-Tonic? 'Tuurlijk, ik heb morgen Tonics te doen'

Niemand weet dat de broers van Bruce Lee, Crues en Mues, de ontbijtindustrie zijn ingegaan..

Rohald

De parkeerschijf is een leuk idee. Alleen de bedrukte kant ligt onder. Dus je ziet ons logo dan ook niet. Plus dat er nooit iemand in je auto naar je parkeerkaart gaat kijken. Tenzij je parkeerwachter bent :D
En zo duur zijn ze in de winkel niet. Dus al met al besloten om dit niet te doen. Al waarderen wij jullie ideeën zeker wel, dus blijf maar komen !-!

Wat betreft je emoticon met een camera zullen we Dante lief moeten aankijken :love:
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

Umpire (Robin)

Wil je nog een Gin-Tonic? 'Tuurlijk, ik heb morgen Tonics te doen'

Niemand weet dat de broers van Bruce Lee, Crues en Mues, de ontbijtindustrie zijn ingegaan..

Roy (Coup a One)

Helpen bij de TT in Assen, zou dat iets kunnen zijn v.d. Mégane club :?

We kunnen buiten de clubkas ook onze eigen kas eventueel bij spekken, want ik neem aan dat zowel de auto als jij zelf niet alleen maar op water loopt ;) Heb het zelf afgelopen TT jaar 2013 gedaan op de buitenring, en ik moet naar tevredenheid zeggen dat ik het volgend jaar zo weer ga doen want het levert een behoorlijk bedrag op Y
Tevens kun je met zijn allen een deel v.h geld reserveren v.d. activiteiten v.d. meetings en daarnaast 1 tank brandstof per auto eruit halen (onder de voorwaarde van carpoolen) + eventueel naderhand v.h. evenement gezamenlijk uit eten.

Voor meer informatie ga naar www.ttcircuit.com/officials/buitenring/

Roy (Coup a One)

Waarom kunnen we per clublid niet onder een eigen naam, en eigen link foto's plaatsen via dit forum i.p.v bij facebook, mijnalbum.nl enzovoorts, want juist dan raken foto's niet zoek en zijn ze altijd weer terug te halen (mits de persoon ze zelfstandig weg haalt i.v.m einde lidmaatschap of uit andere belangen).

Tevens is het voor ons als bestuur makkelijk om een gepaste foto te vinden voor auto v.d. maand, v.d opmaak van een nieuwe kalender en dergelijke maar ook is het v.d vaste leden makkelijker op te sporen wil je iets herzien hoe bijvoorbeeld Edje zijn Mégane Coupé had (spoilers, bumpers, koplampen, audio enzovoorts).

Christian de Vriend

fotos opslaan op de site? wat doet dat aan ruimte? en data verkeer?
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Roy (Coup a One)

Dat zou ik niet weten Christian maar nu plaatsen we toch ook foto links _o_

Christian de Vriend

dit is tal van keren voorgelegd,maar het is gewoon geen optie ivm de kosten voor de data en dataverkeer.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Roy (Coup a One)


Rogier

Het is inderdaad jammer,  want als je mijnalbum.nl een tijdje niet gebruikt worden er foto's uit de lucht gehaald en dan ziet een ander geen plaatje bij het praatje.

Op mijn projecten pagina is dat namelijk ook het geval, ik ga ook niet iedere keer mijn album aanklikken om de foto's zichtbaar te houden.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev