Advertenties


ACT reactie's op de projecten topics DEEL 44

Gestart door Stefan, 10 september 2012, 22:03:07

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Roadkill (Michiel)

Maarre de grote vraag bij mij blijft: waarom een luchtfilter bij je stappenmotor???? (dat extra kleine dingetje dus) En luchtmassa meter zit dat er niet standaard op?
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

-Jo-

standaard zit er op de stappenmotor een slang naar het luchtfilterhuis. Ik heb er ook een minifilter opzitten.

Xanquezer (Frank)

Ik heb de lucht massa meter in de buis gebouwt, en een aparte filter voor het stationair, standaard zit er een buisje/slangetje de buis in van de lucht filter.

@ gaas.

ja, ik ga weer helemaal gaas maken :)
ben eindelijk overtuigt.

@ ribbelbuis,  ik ben al een poss opzoek naar een blaauwe silicone buis.... Passend....
moeilijk verkrijgbaar....
*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)



Edwin Postma

Ik heb hem opmaat van rvs laten maken.
Staat mooi en is glad ;)
Truckertje

Dante

1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Dennis Postma

Netjes dat je nog een briefje gekregen hebt, dat zie je tegenwoordig helaas niet veel meer. Maar je hebt er altijd weer werk van. Succes er mee.

JanJ

Hopelijk wordt ie weer net zo mooi als voor deze schade...............succes!

Koentje

Zonde Nicole, jij heb ook altijd pech hee...
Succes met de afhandeling

Nicole

@dante: het is balen idd, maar ben wel erg blij dat ze het eerlijk gemeld heeft. Al maakt dat het niet minder erg voor ons natuurlijk.

@dennis: dat ze een briefje heeft achterlaten vind ik top inderdaad. Er zijn weinig mensen die dat tegenwoordig doen. Alleen het werk wat je ervan hebt is minder idd.

@janj: hopelijk nog netter, want het geluk hierbij is, hij had op dat paneel een paar kleine krasjes. Niet heel opvallend, maar wel aanwezig.

@koen: het zit me niet mee inderdaad. Maar deze wordt wel hersteld. Maar het is wel zo "ernstig" dat we het zelf niet kunnen doen. Paneeltje is op een paar plekken wel naar binnen. Maandagavond 6uur een afspraak voor schadetaxatie.
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

rened

Jeremy, ik snap niet waarom je de RS bumper eraf zou halen om hem minder op te laten vallen?
Vooral zo in het zwart is het een heel onopvallende bumper, misschien dat originele onder en boven grilletjes iets zouden schelen.
maar zou wel zonde zijn, maar ieder zn smaak he ;)
Verder blijft een cabrio mooie lijnen hebben!

Tedo

Eens dat een RS bumper in het zwart niet zo opvalt. Misschien dat originele grilles inderdaad helpen. De bovenste twee dan in de kleur van de auto laten meespuiten (heb ik ook bij beide Megane's); kleine subtiele touch. Ik denk dat Jeremy's CC vooral door de velgen opvalt, dus dat zou ik het eerst proberen (als je minder wilt opvallen).

Jeremy

Ik denk zelf ook dat het vooral door de velgen komt, Daar krijg ik de meeste reacties op.
Wil de velgen wel wegdoen, maar ik vind ze zelf ook erg mooi.. vandaar de twijfel.

Morgen ga ik de Nervasports ophalen en ze eronder zetten.
Ik dan ga sowieso de 18" opknappen en daarna kijk ik wel wat ik uiteindelijk ga doen.

En die grilletjes zou inderdaad ook schelen, maar net als bij de velgen vind ik het gewoon erg mooi zo... dus twijfel, twijfel, twijfel...

Tedo

Heb je de Nervasport velgen van ene Dennis uit Nijmegen gekocht?

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev