Advertenties


ACT reactie's op de projecten topics DEEL 44

Gestart door Stefan, 10 september 2012, 22:03:07

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Christian de Vriend

Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Rogier

Bedankt mensen, en wat Dante zegt ze weten echt wat ze doen, en van de mond tot mond reclame moeten ze het echt hebben. Door dat ik er vaak en zeer positief over praat zijn er meer mensen in overweging om te gaan, 1 club genoot binnen Midlands is ook die kant op gegaan om zijn bbsjes te laten doen en straks ook zijn Brabus velgen !-!

Rogier

Ik had ook in 1 velg een deuk zitten, deze hebben ze voor mij ook uit me velg gehaald, puur om het feit dat hij het leuk vondt om te doen !-! over service binnen www.wielfix.nl ben ik heel goed te spreken. En het mooie ervan is ook ze onthouden echt elk project en de naam bij het project !-!

Christian de Vriend

Mark als ik een kleine tip mag geven m.b.t. je luchtfilter,zou ik deze verplaatsen,op deze manier krijg
het filter veel warme lucht binnen,zeker met stil staan,beste is om aan het stuk waar jemfilter op zit een
slang te monteren,om zo je filter te verplaatsen richting/bij/naast je koplamp,op die manier
krijgt die meer koude lucht,wat bevordelijk is voor je vermogen.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Renegade (Mark)

Misschien een idee om een keer te doen ja :) maar de filter zit er voornamelijk op vanwege het geluid natuurlijk en de motor loopt er een stuk soepeler mee, het vermogen is een beetje bijzaak voor me aangezien ik er weinig mee kan op deze "hoogte" :q

Christian de Vriend

Ik had hem ook bij de koplamp zitten,zeker wanneer je de motorkap isolatie weg haalt,zal je
hem zeker horen brullen,als je filter meer lucht pakt,zal die ook zuiniger worden door de betere
ontbranding,hoe meer koude lucht,hoe beter.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

matthew

Netjes geworden die wielen Rogier,echt super dikke wielen.

Tedo

Leuke foto's in Doel, Rick  !-!

Wat ik me afvraag als ik je projectpagina bekijk: waarom heb je dat putje linksvoor in je voorbumper eigenlijk nooit aangepakt?

Rick Santbergen

Krijg hem er zelf niet verder uit en voorlopig wordt er niets gespoten.

Edwin Postma

netjes frank. al zal ik zelf voor zwart gaad gaan en die bij je luchtfilter gewoon dicht maken(met gaas)
Truckertje

Stefan

#190
Dat gat zou ik ook dichtmaken met gaas idd.
Komt er net zoveel lucht doorheen als zonder gaas hoor.. ;) Y

@ Rick,
Mooie foto's jongen! !-!
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Xanquezer (Frank)

ja...  twijfel de twijfel....


toch maar dicht maken ja....
*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

Christian de Vriend

Systeem zelf ziet er goed uit Frank,echter had ik zelf nooit gekozen voor een flexibele (geribbelde) slang tussen filter en gasklephuis
door de ribbels krijg je wervelingen in de slang,en de lucht moet met zo min mogelijke weerstand naar de verbrandingskamer.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Dirk Kuipers

Frank, ik zou er ook gewoon gaas voor doen. En als je dit niet wilt, dan zou ik al het gaas weghalen en de opening iets groter maken van de buis. Zoals je het nu hebt ben ik er niet zo weg van. En inderdaad, zou ik die geribbelde slang ook vervangen ja. Heb je eigenlijk ooit eens onderzocht hoeveel het nu scheelt nu je koude lucht binnen krijgt? De auto is er niet op afgesteld?

Leuke foto's Rick.

En Mark, mooie megane heb je!

Dennis Postma

Mooie plaatjes Rick.  !-!

@Frank. Erg orgineel en een mooie manier om koude lucht naar je filter te krijgen. Zou zelf ook inderdaad iets van gaas voor het gat maken om meerdere redenen. Het staat dan netter vergeleken met de andere koplamp. Daarnaast zal er ook minder rotzooi bij je filter komen (zeker straks in de zomer met al die insecten) en voor de luchtweerstand hoef je het niet te laten.


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev