Advertenties


Kerstshow Stroeve Motorsport Hardenberg 27, 29 en 30 december

Gestart door Decepticon#1, 21 december 2008, 19:58:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Decepticon#1



Hallo mede-Meganerijders,

Zo vlak voor de Kerst hebben we nog een leuke 'clubmeeting' in petto. Stroeve Motorsport, bij velen van ons ondertussen een bekend en erkend adres, houdt op zaterdag 27, maandag 29 en woensdag 30 december zijn jaarlijkse kerstshow. Aangezien wij Stroeve volgend jaar zeer waarschijnlijk terugzien als clubsponsor, leek het hem leuk om ons als club uit te nodigen voor deze show.

Ons als tuningscommissie leek dit een leuke gelegenheid om elkaar weer even te zien en daarnaast de prachtige zaak van Gerjan Stroeve te bekijken. Zoals altijd zijn er (warme) hapjes en drankjes, goede aanbiedingen en van alles te zien (o.a. het motorblok van AVMJ zal hier te bewonderen zijn  !-!)
Hieronder even een lijstje van de verschillende dagen en wie wanneer zou willen komen. De openingstijden op alle dagen zijn van 14:00 - 22:00. Ook kunnen in dit topic natuurlijk afspraken gemaakt worden om op te rijden. Zie

Zaterdag 27 december:
Op deze dag zullen ook enkele VW-clubs aanwezig zijn, misschien kunnen wij daar wat fraaie Fransen tegenover zetten?
1. Peter (Decepticon)
2.
3.
4.
5.

Maandag 29 december:
1.
2.
3.
4.
5.

Dinsdag 30 december:
1.
2.
3.
4.
5.

Stroeve Motorsport vind je hier:
Kruiwiel 6A
7773 NL  Hardenberg

Alex Verloop

Ben erbij. Denk dat ik zaterdag en dinsdag even voorbij kom wippen  !-!

peterachterop

Haha zaterdag om het blok te brengen en dinsdag om t weer op te halen zeker ;-)

Decepticon#1

He wie komen er nog meer even gezellig langs? Echt even een aanrader om eens even de zaak van Gerjan te bekijken en gezellig een babbeltje te maken!


Benjamin Renon

Weet nog niet zeker of ik ook even aan kom waaien zaterdag.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

peterachterop


harm

Citaat van: Decepticon#1 (Peter) op 21 december 2008, 19:58:05


Hallo mede-Meganerijders,

Zo vlak voor de Kerst hebben we nog een leuke 'clubmeeting' in petto. Stroeve Motorsport, bij velen van ons ondertussen een bekend en erkend adres, houdt op zaterdag 27, maandag 29 en woensdag 30 december zijn jaarlijkse kerstshow. Aangezien wij Stroeve volgend jaar zeer waarschijnlijk terugzien als clubsponsor, leek het hem leuk om ons als club uit te nodigen voor deze show.

Ons als tuningscommissie leek dit een leuke gelegenheid om elkaar weer even te zien en daarnaast de prachtige zaak van Gerjan Stroeve te bekijken. Zoals altijd zijn er (warme) hapjes en drankjes, goede aanbiedingen en van alles te zien (o.a. het motorblok van AVMJ zal hier te bewonderen zijn  !-!)
Hieronder even een lijstje van de verschillende dagen en wie wanneer zou willen komen. De openingstijden op alle dagen zijn van 14:00 - 22:00. Ook kunnen in dit topic natuurlijk afspraken gemaakt worden om op te rijden. Zie

Zaterdag 27 december:
Op deze dag zullen ook enkele VW-clubs aanwezig zijn, misschien kunnen wij daar wat fraaie Fransen tegenover zetten?
1. Peter (Decepticon)
2.Harm ( de drenste krieger)
3.
4.
5.

Maandag 29 december:
1.
2.
3.
4.
5.

Dinsdag 30 december:
1.
2.
3.
4.
5.

Stroeve Motorsport vind je hier:
Kruiwiel 6A
7773 NL  Hardenberg

calque sans air ride
http://www.klikhierniet.net

peterachterop

Zaterdag 27 december:
Op deze dag zullen ook enkele VW-clubs aanwezig zijn, misschien kunnen wij daar wat fraaie Fransen tegenover zetten?
1. Peter (Decepticon)
2. Harm (de drentse krieger)
3. Cupralicious (sorry niks frans meer onder de kont)
4.
5.

Maandag 29 december:
1.
2.
3.
4.
5.

Dinsdag 30 december:
1.
2.
3.
4.
5.

Stroeve Motorsport vind je hier:
Kruiwiel 6A
7773 NL  Hardenberg

Decepticon#1

@Peter...kan ik niet met jou meerijden? Ik kan dan wel in Groningen komen. Mijn auto is in winterstand en de remmen zijn bagger...Geef maar even een gil!







Alex Verloop

misschien handig om er ook tijden bij te zetten>?  8)7 De zaterdag duurt namelijk 24 uur  8)

peterachterop

Moet even kijken of dat haalbaar is, we willen deze dag eigenlijk verder afzakken naar t zuiden (t is namelijk weer bijna oud en nieuw).

Decepticon#1

Ik dacht rond 12 uur daar zijn zaterdag...ga niet al te laat terug ivm feestje hier thuis...we gaan weer eens ouderwets muziek draaien...en lekker los  >:D Y

harm

calque sans air ride
http://www.klikhierniet.net

Alex Verloop

ben er al eerder, maar zie jullie dan wel verschijnen mannen  !-!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev