Advertenties


ACT reactie's op de projecten topics deel 23

Gestart door Jan van Heteren, 6 april 2008, 08:52:08

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

miko

hej jongens

Bedankt voor zo leuke reacties over megane. Ik heb mijn best gedaan en ja een vind hem mooi en andere niet dat is gewoon zo.

op die filmpje stond nog niet allees zo strak want hij moest voor apk!!!

Als het goed is dan gaat he deze week naar DG custom leather om poly te bekleden en voor tapijt. En nog paar diengens die we vergeten zijn.
daarna naar PIVARI  om laatste onderdelen te spuiten.

De kleur die je op filmpje zit is heel anders dan in het echt maar weer was klote dus.....

als jullie nog vragen hebben zeg het  maar.

Met vriendelijke groeten

Miko


Dirk Kuipers

Hey Miko! Ja, meer foto's!
Trouwens, je eerste bericht in 3 jaar! haha.. Goed bezig! :)

miko

hahahahh ik doe mijn best!!!
Fotos komen zo snel mogelijk. Ik ben nu aan het werk dus kan geen fotos daar op zetten.

O ja nog over die hood van alex---- ik vind het echt vet man. zeker goed gedaan. maar waarom poly???
wel voor dat je gaat hood spuiten moet je effe rondtje 130 km per uur rijden om te zien of die veel bewegt, want poly kan makkelijk schuren. maar ja ik zie dat je zeker veel verstand van poly heb dus dat zou geen probleem voor jou kunnen zijn.  Ik wens je veel succes met megane, wordt zeker vette bak man. Die voorbumper is zeker dik man!!!

grtz,
Miko

sebastiaan

Alex, ik vind de bumper niet echt top.... maar ik vermoed dat deze mening later wanneer alles af is radicaal zal omdraaien.... !-!

Alex Verloop

Kap wordt niet gespoten, maar komt een carbon lay-up op. Dus nog steviger dan "just poly". Voordat die in het carbon gaat, inderdaad eerst lekker "rijden" om te kijken hoe alles blijft zitten (of niet), daarna misschien nog enige aanpassingen doen ;).

@ Sebas, je weet wat er nog toegevoegd wordt aan de bumpert en het totaalplaatje zal zeker wel goed staan (althans... meiner meinung nach :D)

Michel Cijs

ik vind hem mooi clean zo de bumper

met een fraaie carbonlip (wellicht geinspireerd op je skirts) komt dit helemaal goed  Y

nu onder het kapje wellicht nog wat spuiten ivm de dadelijk vast vaak openstaande split-hood ;)

sebastiaan


Dirk Kuipers

Ik ben wel benieuwd! Ik weet niet in hoeverre poly tegen zoveel warmte kan?
Bumper is zeker niet raar. Maar inderdaad moet er wel een lipje onder. Als je hem in de carbon zet is mij ook eindelijk duidelijk waarom je deze niet meteen erop hebt gezet en strak hebt gemaakt..

Naja, ga zo door!

miko

dat is zeker vet man carbon fiber motorkap Y Y Y

Poly kan zeker goed tegen warmte. geen enkel probleem,  alleen als je hem gaat plamuren dan moet je echt goed doen anders gaat he schuren.
Maar motorkap van Alex is all strak dus volgens mij komt weinig plamuur daar op.

Kenny Mattheus

@ Dirk,

ik heb er inderdaad een programma op staan voor navigatie, gsm, multimedia, dvd's etc etc, alles wat je maar bedenkt kan dit programma.
Het is wel vrij duur (249€), maar je kan er dan ook gewoon alles mee en dit is ook echt gemaakt voor een pc in de wagen, wat de bediening met touchscreen veel makkelijker maakt.
De knoppen zijn groter, zodat je niet telkens verkeerd duwt, had er de eerste dagen ff last van toen hij nog in Windows draaide.
Oh ja, de pc ligt bij mij in de kofferbak, maar hoop dit binnenkort maar eens af te werken.
Na zondag weet ik eindelijk hoe ik alles ga maken, en er gaat weer maar eens een deel van het interieur moeten sneuvelen  :)

@ Yves,

waar heb je mijn interieur dan al gezien? Ben jou toch nog niet tegen gekomen?  :?
GoD WHaS HoRNy WheN He CreaTeD My CaR , THaT'S WHy BiTCHeS LoVe HeR

Dirk Kuipers

Alex,
Zou denk ik niet onverstandig zijn om de schermen opnieuw te maken. Dan heb je het in één keer goed!
Jij bent nog wel ff bezig zo te zien!!! :P

Nils


freek

iedereen heeft het over miko's auto ben erg benieuwd waar kan ik hem vinden
only men of stihl

Alex Verloop

#194
@ Freek, op de vorige pagina staat een filmpje ervan

Klikje doen; http://www.meganeclub.nl/fora/index.php?topic=8239.msg158944#msg158944

@ Dirk, dat ga ik ook doen :)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev