Advertenties


Picture Tuning DEEL 1

Gestart door Remko LvB, 22 september 2004, 22:35:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

megane74

Leuk gedaan Jeroen en die velgen staan echt gruwelijk mooi eronder . Zou ze zelf er zeker onder willen hebben .  :D

nylez

Ik ben een poosje geleden begonnen met manga auto'tjes tunen, en er was nog geen base van een M?gane, dus die heb ik maar eens geprobeerd te maken....Er zit behoorlijk wat tijd in en ik ben best tevreden over het resultaat.

Cabrio Phase 1 closed


Cabrio Phase 1 open


Coup? Phase 1


Cabrio Phase 2 closed


Cabrio Phase 2 open


Coup? Phase 2


Grtz ;)

Broekie

Citaat van: Jeroen op 20 oktober 2004, 00:52:24
Heb wat zitten punniken:



Is nog lang niet klaar, maar ga nu lekker slapen ;)

wanneer ga je deze afmaken ????
volgens mij ben je van plan m nog stukken mooier te maken dus ik ben benieuwd...
is nu al zwaar vett...!

Remco N

Ik heb ook wat geprobeert ;D

voor:

na:

peterachterop

Pull overrr.

Lache om zon wagen op een show te zien.

Remco N

If you can't beat them, join them! :D

Meganez

#36
Ogri neel



My First Photoshop



T stelt niet veel voor omdat ik ten eerste nou niet echt goed ben met photoshop en omdat ik dit in een half uurtje in elkaar heb geflanst. Het begon omdat ik nieuwschierig was hoe die angel eyes lampen staan. Toen ook maar meteen mn renault teken, deurgrepen, ramen, velgen en kentekenplaat bewerkt

Gielske

als je die nog wat bij wilt werken, moet je die weerspiegeling van de bomen in je voorruit er ff uithalen... Voor de rest wel mooi.

Ferdi

Citaat van: Remco N op 14 februari 2005, 20:44:43
Ik heb ook wat geprobeert ;D

voor:

na:



mooie striping en zeker moi verlicht overal  ;)  :D

EbOoZ

Zooooooo... ik heb ook mijn eerste pictuning dinges zo goed als klaar. Hij is niet echt super scherp, maar het was maar een soort van test.

Origineel:


En hier het knipperlicht verwijderd en een ander teken op de zijkant, de velgen van P. Veenstra er onder en de skirts van Michel Gijs ;D

Dennis Postma

Niet slecht, zou alleen de velgen een keer opnieuw doen, lijkt namelijk of ze er scheel onder zitten en dan bedoel ik voor al het achter wiel, voor de rest  :D

Ravens

Zeer mooi gedaan :) Maar ik zou ook idd velgen opnieuw doen.. en bij de zijknipperlicht zie ik kleurverschil. :)

Dennis Postma

En als het lukt de sideskirt iets gelijk met de dorpel proberen te maken  ;)

EbOoZ

Yes I know ;D. Had het even afgeracht omdat ik weg moest ;)
Ga zo wel weer ff hobbi?n!

Stefan

Zijn de velgen van Popke.......  ;) ;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev