Advertenties


Picture Tuning DEEL 1

Gestart door Remko LvB, 22 september 2004, 22:35:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Dennis Postma

Heel goed gedaan  :D ook leuk die kleine details aan de crossfiets  ;D  :)

Shane

had er wat meer tijd moeten steken maar ik heb er ff genoeg van :P mischien dat ik hem een andere keer goed afmaak  ;)




ppveenstra

#17
hierbij een vraag aan de picture tuners...

zou iemand voor mij onderstaande voorbumper kunnen combineren met mijn auto, of met mijn sideskirts, denk er over deze te kopen echter geen idee hoe dit gaat staan, tevens zou ik graag een shop willen hebben van mijn achterbumper, met in de midden 2 lasers... (princiepe cabrio niels).. iemand die dit zou willen doen??? (tevens de ramen getint om te kijken hoe dat staat)

enkele foto's:

mijn eigen auto (voor/achter/zijkant)










(de voorbumper)

Mijn achterkant van de auto!



nylez

die voorbumper heeft een heel andere hoek en zal er dus ook heel nep uit komen te zien op een pt.

dus mss een andere foto maken of ander foto van de voorbumper neerzetten  ::)

Jeroen

Heb wat zitten punniken:



Is nog lang niet klaar, maar ga nu lekker slapen  ;)

Tuned


Remko LvB

Die is idd super... :D

Grtz. Remko

Dennis Postma

Erg netjes  :D zou zelf alleen nog iets aan de bumper doen een divususer of zo, het is zo'n kaal gat, maat voor de rest erg netjes  8)

Ferdi

misschien stom vraagje... maar ik heb sinds kort ook photshop maar ik snap er de ballen niet van...  :-[
zou iemand van mijn auto een fotoshopje willen maken met de plannen die ik van mijn auto nog aan exterieur heb?
dat zou ik heel tof vinden

het gaat erover dat de voorkant nog een stukje verlaagd wordt en de ruiten geblindeerd
moet je een betere foto hebben (van de zijkant) dan in projectengedeelte dan stuur ik die naar je!  :D

BVD  :D

PS. heeft er iemand een boek wat ik kan lenen?

Dennis Postma

#24
heb 'm nog iets extra verlaagd en je ramen zijn nu iets donkerder. mocht je tips enz. willen hebben over photoshop kun je kijken op TUNED BELGIUM, deze staat wel vermeld bij de links, hier staat precies uitgelegd hoe je knooien an met photoshop? :D

Ferdi


peterachterop

Kijk ook eens op http://www.shootnshop.nl/photoshop.php?cat=&pagina=8
algemene site.
en http://www.digimods.co.uk/tutorials/tutorials.htm   (deze site gaat vooral over het shoppen van auto's).

Met de laatste kun je al heel wat plezier beleven.
Succes. :D

Jeroen

Heb een detail toegevoegd:


Denm@n

Citaat van: Jeroen op 22 oktober 2004, 13:10:24
Heb een detail toegevoegd:


Klopt het dat je voor onder de spiegel het geheel een beetje verbreed hebt? Anders moet ik nogmaals beter kijken, want ik zie zo op het eerste gezicht niet veel verschil :)

Jeroen

Dat klopt, heb je goed gezien  :D

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev