Advertenties


Kosten vervangen distributieriem Megane II 1.6 16V

Gestart door Ellens, 16 mei 2008, 14:44:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

drbiqs

Citaat van: Ellens op  2 juni 2008, 09:31:09
Ik heb nog even verder gebeld en heb nu een prijs van 370 euro voor distributieriem + waterpomp en toe behoren.
Hij moest nog even uitzoeken wat de multiriem extra kost. Dit laat ik later nog wel horen.
is dit bij een renault dealer?zoja wil ik het adres wel ben binnenkort ook aan de beurt voor de 120.000 beurt.
meg 2 16/16 2003 5 deurs zwart *xenonlook fase 2 koplampen*RS fase 2 voorbumper*heldere achterlichten*rs grill*3,5 cm down*sportpot*17 inch proline wielen*knippers in de spiegels*led stadslicht*xenonlampen*open luchtfilter*renault achterspoiler*

Birt

Ik hou me ook aanbevolen voor het adres. Prijs klinkt aardig aangenaam. Moet over een kleine 15d voor de 240d beurt.
_________________________________________________________________
als het niet wil zoals het moet, dan moet het maar zoals het wel wil.

Ellens

Het is inderdaad niet bij de dealer, maar bij een carXpert.

Het bedrijf waar ik het laat doen is CarXpert Sikkema in Twijzelerheide, lekker dicht bij huis.
Volgende week breng ik hem weg voor het laten vervangen. Heb eerst nog andere onkosten, kwam vandaag bij de auto zat er een barst in de voorruit :S, gelukkig goed verzekerd dus dat kost "maar" 70 euries.

matthew

Maar dit is alleen voor het riem gebeuren zoals je zelf zegt en bij de dealer zit het multiriem gebeuren er ook bij ?


Bij de dealer worden alle meelooprollen,en spanners vervangen daar ook?

Ellens

#19
De meelooprollen, spanners e.d. zit erbij. Met multieriem: €450,-- inclusief arbeidsloon.

De multieruim zat bij de ene dealer er wel bij en bij de andere niet. De kosten liepen alles compleet op bij de dealer in Leeuwarden tot ongeveer 750 euro.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev